سهم گلچین
1399/08/25
08:53
"#دسبحان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 133 به 153 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خوا...

"#دسبحان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱۳۳ به ۱۵۳ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی ، نوسازی و تجهیز خطوط تولیدی و پشتیبانی به منظور اخذ تاییدیه GMP معاونت غذا و دارو شود.



کمیسیون اقتصادی مجلس امروز اقدام به بررسی واگذاری سهام عدالت می کند و وزیر اقتصاد سه شنبه به ۲۲ سیوال نمایندگان پاسخ خواهد داد.



عباسعلی کدخدایی گفت: در جلسه شورای نگهبان طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای این شورا به دلیل بار مالی با این طرح مخالفت کردند.



در حالی تغییر علیرضا صالح به صورت شفاف اعلام نشد تا مشخص شود که وی بعد از یک سال حضور در سازمان خصوصی سازی ، آیا برکنار شده یا استعفا داده ، فرهاد دژپسند ، حسن علایی عضو هیات عامل و معاون واگذاری سهام و بنگاه ها این سازمان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.



معاون تنظیم بازار وزارت صنعت ضمن تکذیب آزادسازی قیمت #شکر از قیمت‌گذاری این محصول توسط ستاد تنظیم بازار خبر داد.

انتهای خبر

0
0