آکادمی هلاکوئی
1400/05/06
16:20
مدیر ارشد مالی ویزا می گوید ممکن است شور و شوق ارزهای دیجیتال در حال کاهش باشد

در این سال رشد بی سابقه ای در…

در این سال رشد بی سابقه ای در بازارهای رمزارز مشاهده شده است و اثرات سودآوری برای اشخاص ثالث مانند ویزا به همراه داشته است. به گفته مدیران ارشد این شرکت ، ممکن است این روند در حال کاهش باشد.


طبق گزارش مالی منتشر شده، ارقام صعودی برای معاملات مرزی و خارج از کشور را نشان می دهد و به این صورت است که در اوایل تیر ماه ، ویزا فاش کرد که کارت های رمزارزی بیش از ۱ میلیارد دلار در کل هزینه های نیمه اول سال ۲۰۲۱ را پردازش کرده اند و این تاثیر را بر حجم خارج از کشور ثبت می کند زیرا کاربران رمزارزی وجوه خود را به سیستم عامل های رمزارز در حوزه های مختلف واریز می کنند. این اثرات هنوز در آخرین نتایج شرکت قابل مشاهده است ، با این گزارش که:


“حجم برون مرزی به استثنای معاملات در داخل اروپا که منجر به درآمد معاملات بین المللی ما می شود ، به مدت سه ماه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰)به طور ثابت ۵۳ درصد به صورت دلار ثابت افزایش یافت. حجم کل برون مرزی بر اساس دلار ثابت ۴۷ درصد افزایش یافت.”


مدیر مالی ویزا ، وسنت پرابو(Vasant Prabhu) ، با برجسته کردن میزان خرید رمزارز در آوریل و مه (اردیبهشت و خرداد)، یادآور شد که سقوط آن در ماه ژوئن(تیر) آغاز شده است. پرابو هشدار داد که حجم فرامرزی می تواند بدون کاهش بازارهای رمزارز کاهش یابد.


تصویر کلی در سه ماهه گذشته(اردیبهشت-خرداد-تیر) نشان می دهد که ویزا از پردازش معاملات خارج از کشور درآمد قابل توجهی کسب کرده است که به طور قابل توجهی برای شرکت سودآورتر از هزینه های داخلی است. به طور کلی ، این شرکت از افزایش ۳۴ درصدی سالانه پرداخت با استفاده از کارت های خود خبر داده است. این شرکت همچنین درآمد خالص ۶.۱ میلیارد دلاری را برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ گزارش کرده که ۲۷٪ افزایش داشته و از میانگین ۵.۸۶ میلیارد دلاری برآورد تحلیلگران پیشی گرفته است.


همچنین گزارشی به امضای اخیر ویزا در توافقنامه قطعی برای به دست آوردن Currencycloud ، یک بستر پرداخت مرزی که تقریبا ۵۰۰ مشتری بانکی و فناوری را در بیش از ۱۸۰ کشور پشتیبانی می کند ، اشاره دارد. Currencycloud به تازگی با ریپل مشارکت کرده است تا به طور مشترک مکانیزم های جدید معاملات مرزی را کشف کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0