آکادمی هلاکوئی
1400/07/24
18:40
محقق ریپل: اگر XRP یک اوراق بهادار محسوب شود، XLM ممکن است دچار مشکل شود

لئونیداز هادجیلوزو (Leonidaz Hadjiloizou)، محقق ریپل، توئیتی را…

لئونیداز هادجیلوزو (Leonidaz Hadjiloizou)، محقق ریپل، توئیتی را ارسال کرده است و در آن نظر جامعه XRP را می پرسد که به نظر آنها بنیانگذار شرکت و مدیر ارشد اطلاعت سابق، جد مک کالب (Jed McCaleb)، در نبرد حقوقی Ripple-SEC چه سرنوشتی خواهد داشت.


به گفته هادجیلوزو، اگر SEC برنده شود و XRP به عنوان یک اوراق بهادار شناخته شود، جد و شرکت Stellar او، که آن را به عنوان رقیبی برای ریپل ایجاد کرده است در شرایط سختی قرار خواهند داشت. اگر دادگاه تصمیم بگیرد که XRP یک اوراق بهادار است، مک کالب با فروش این اوراق بهادار بالقوه غیرقابل ثبت، ۹ میلیارد مورد از آنها که به عنوان غرامت بخشی از توافقنامه تسویه از ریپل دریافت کرده بود، قانون را زیر پا گذاشته است.


علاوه بر این، هادجیلوزو می گوید که اگر XRP به عنوان یک اوراق بهادار شناخته شود، ممکن است رمزارز اصلی Stellar یعنی XLM نیز دچار مشکل شود و شاید با اتهامات مشابهی روبرو شود.


تا کنون، هیچ اقدام قانونی از سوی SEC علیه جد مک کالب، حتی با وجود اینکه او به همراه کریس لارسن (Chris Larsen) آزمایشگاه های ریپل را تاسیس کرده، انجام نشده است. مدیرعامل وقت، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، همراه با آزمایشگاه های ریپل، متهمان این پرونده حقوقی SEC علیه ریپل هستند.


جد ۹ میلیارد XRP خود را به صورت بخش بخش به فروش رسانده است، با این حال، او از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) هیچ کوینی را نفروخته است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0