آکادمی هلاکوئی
1400/05/09
17:20
هارد فورک اتریوم لندن برخی از توکن ها را بی ارزش می کند

ارتقاء بعدی اتریوم در هفته اول ماه اوت(مرداد)…

ارتقاء بعدی اتریوم در هفته اول ماه اوت(مرداد) اتفاق می افتد.


این شامل EIP-۳۵۲۹ است ، یک به روز رسانی کد که باعث بازپرداخت گس نمی شود.


این باعث می شود توکن های گس عملکردی نداشته باشند.


در آستانه هارد فورک لندن که در ساعات اولیه ۵ آگوست(۱۴ مرداد) برنامه ریزی شده است ، بیشتر صحبت ها در مورد EIP-۱۵۵۹ بوده است ، یک تغییر کد بحث برانگیز که هزینه های معاملات را سوزانده و برخی از اتریوم ها را از گردش خارج می کند.


علاوه بر آن توکن های گس مانند GST۲ و CHI ، که توسط توسعه دهندگان برای اطمینان از قیمت های پایین تر در هنگام استقرار قراردادهای هوشمند استفاده می شود ، منسوخ می شوند.


در اصل ، قراردادهای هوشمندی وجود دارد – کدی که معاملات مربوط به مواردی مانند خرید NFT و مبادله دارایی ها را اتوماتیک می کند پس از یک مرحله خاص دیگر مورد نیاز نیستند ، از جمله اینکه چگونه قوطی آلومینیومی بعد از نوشیدن نوشابه دیگر لازم نیست. آن را تمیز یا نابود کنید و مبلغ کمی از گس را بازپرداخت کنید.


به گفته بیکو ، در حالی که ایده بازپرداخت از نظر تئوری خوب بود ، توسعه دهندگان بیشتر از آن استفاده می کردند تا از هزینه های پایین گس در شبکه استفاده کنند که مربوط به زمانهایی است که شبکه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد تا اساسا آن را پر کنند.


با توجه به پروژه GasToken ، توکن گسی که این فرایند را تسهیل می کند و به عنوان “مکانیزم ذخیره سازی بانکی با قیمت پایین و انتشار آن با قیمت بالا” عمل می کند با استفاده از این توکن می توانید هزینه کمتری برای استقرار قراردادهای هوشمند بپردازید.


Gas Token Two (GST۲) ، یکی از توکن هایی که قرار است منسوخ شود و با بیش از ۲۰۰ دلار در بازار رمزنگاری Bilaxy معامله می شود. در اوایل آوریل ، قبل از اضافه شدن EIP-۳۵۲۹ به هارد فورک لندن ، مبلغ آن بالای ۶۰۰ دلار بود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0