آکادمی هلاکوئی
1401/05/05
19:40
واکنش مدیر عامل KuCoin به شایعات مربوط به wLuna

صرافی رمزارزی KuCoin قرار گرفتن در معرض توکن‌های…

صرافی رمزارزی KuCoin قرار گرفتن در معرض توکن‌های لونا را در پس صحبت هایی که این شرکت پس از فروپاشی اکوسیستم ترا در اواسط ماه می (اواخر اردبهشت) با ورشکستگی احتمالی مواجه شده بود رد کرده است.


شایعات ایجاد مشکل در KuCoin به لطف حساب توییترd مرتبط با رمزازر “otteroooo” است که هفته گذشته ادعا کرد این صرافی مقادیر زیادی لونا (wLUNA) را در آدرس های کیف پول خود نگهداری می‌کند و با کاهش قیمت LUNA حدود ۹۹/۷٪ متحمل ضرر شده است. قابل توجه است که حساب کاربری otteroooo از آن زمان بسته شده است.


Otteroooo ادعا کرد که KuCoin توکن wLuna را نگه داشته است، حتی با وجود اینکه این صرافی خدمات واریز یا برداشت را برای این توکن ها به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. طبق گفته otterooo، این بدان معناست که KuCoin زیان های هنگفتی را متحمل شده، زیرا توکنی را در اختیار داشته که ارزش خود را تا حد زیادی از دست داده است.


با این حال، در یک پست وبلاگی در اوایل این هفته، جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیر عامل KuCoin گفت که wLuna ERC-۲۰ LUNA در ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۹۹) پشتیبانی می‌شد و این سرویس در می ۲۰۲۲ (اردیبهشت) به حالت تعلیق درآمد. لیو توضیح داد که این صرافی wLuna را در آن دوره زمانی به کاربران ارائه کرده است. اما پس از پایان فعالیت توکن‌های قدیمی لونا، این صرافی هم این توکن‌ها را سواپ کرد.


لیو ادامه داد: «اکثر وجوه موجود در کیف پول های KuCoin متعلق به خود این صرافی نیستند. آنها متعلق به کاربران ما هستند. داشتن یک کیف پول LUNC لزوما به این معنی نیست که KuCoin به عنوان یک شرکت توکن های LUNC زیادی در اختیار دارد، و من مطمئن هستم که تفاوت آشکار است.»


لیو همچنین اظهار داشت که جمع‌آوری سرمایه اخیر KuCoin به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار هیچ ارتباطی با لونا ندارد.


لیو در گفتگو با CoinDesk گفت: «”بسیار نگران‌کننده” است که می‌بینیم بخش بزرگی از جامعه رمزارزی شایعات منتشر شده در توییتر را جدی می‌گیرند.»


به این ترتیب، KuCoin روز سه شنبه یک “صندوق ضد FUD” را به عنوان یک ابتکار آموزشی راه اندازی کرد تا اطلاعات دقیقی را برای اعضای جامعه و کاربران ارزهای دیجیتال ارائه دهد و حتی علیه کسانی که شایعات را شروع می کنند، اقدام قانونی کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0