رمزارز نیوز
1400/10/21
16:07
معرفی بهترین کیف پول های ICP

مقدمه اگر حتی مدت کمی ‌هم در بازار رمزارز‌ها فعال بوده‌اید، حتما نام توکن پروژه محبوب ICP یا همان Internet Computer را… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


معرفی ۶ تا از بهترین کیف پول ‌های ICP کیف پول کوین بیس (Coin Base) کیف پول سخت افزاری (HardWare Wallet) استویک ولت (Stoic Wallet) پلاگ ولت (Plug Wallet) کیف پول ارث (Earth Wallet) کیف پول دی‌فایننس (Dfinance) کیف پول NNS Dapp آیا سرمایه‌گذاری در پروژه ICP منطقی است؟ سخن پایانی

مقدمه

اگر حتی مدت کمی ‌هم در بازار رمزارز‌ها فعال بوده‌اید، حتما نام توکن پروژه محبوب ICP یا همان Internet Computer را شنیده‌اید. پروژه ICP یکی از قدرتمند‌ترین پروژه‌های فعال در بازار رمزارز‌ها است؛ بی‌شک سرمایه‌گذاران این پروژه قدرتمند، باید به فکر محلی امن و مناسب برای نگه‌داری دارایی‌های ICP خود باشند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول های ICP بپردازیم.


معرفی ۶ تا از بهترین کیف پول ‌های ICP

پروژه اینترنت کامپیوتر (ICP) یکی از پروژه‌های مطرح بازار رمزارز‌ها است که حجم بازار آن در حال حاضر چیزی حدود ۷ میلیارد دلار است. این پروژه توسط بنیاد Dfinity در ماه می سال ۲۰۲۱ به عموم معرفی شد، ولی در همین مدت کم توانست طرفداران زیادی کسب کند و رشد خوبی داشته باشد.


توکن ICP را می‌توانید از صرافی‌های معتبری مانند بایننس (Binance)، کوین بیس (CoinBase)، کوکوین (Kucoin) و حتی کوینکس (Coinex) خریداری کنید.


دوره رایگان آموزش ترید ارزهای دیجیتال با دریافت و مشاهده دوره آموزش ارزهای دیجیتال، به دنیای جذاب و پرسود رمز ارزها وارد شوید.


دانلود رایگان پروژه Internet Computer به ‌دنبال غیرمتمرکز کردن اینترنت است. این شرکت، خدماتی را ارائه می‌دهد که کاربران با استفاده از آن، قادر هستند بدون وابستگی به شرکت‌هایی مانند گوگل (Google) و فیسبوک (FaceBook) یا دیگر غول‌های اینترنتی، اقدام به راه‌اندازی سایت، تولید محتوا در اینترنت و بسیاری از کار‌های دیگر بکنند.


همچنین ببینید: ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر (Internet Computer) چیست؟ معرفی توکن ICP خدمات این پروژه، به فعالیت‌های پروژه‌های دیفای (Defi) نیز بسیار کمک می‌کند. شرکت Dfinity عنوان کرده که در صورت نیاز، شبکه ICP قابلیت پشتیبانی تعداد زیادی از کاربران را خواهد داشت. مقیاس پذیری بالا، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌‌فرد این شبکه است.


یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از دارایی‌ها، نگهداری آنها در کیف پول است. انتخاب کیف پول برای نگهداری توکن ICP نیز بسیار مهم است؛ زیرا صد‌ها کیف پول جهت نگهداری این توکن وجود دارد ولی آیا می‌شود به تمام آنها اعتماد کرد؟


در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین کیف پول های ICP بپردازیم.


کیف پول کوین بیس (Coin Base)

بی‌شک کیف پول کوین بیس، از جمله امن‌ترین و بهترین کیف پول های توکن ICP جهت نگه‌داری این رمزارز است. اپلیکیشن این کیف پول، برای دستگا‌های اندرویدی ( Android ) و ای او اس ( ios ) موجود است. با استفاده از کیف پول Coin Base شما قادر خواهید بود هم ارز‌های دیجیتال خود را نگهداری کنید و هم به خرید (Buy) و فروش (Sell) و مبادله یا سواپ (Swap) توکن‌های خود بپردازید.

بهترین کیف پول های ICP

از ویژگی‌های درخشان این کیف پول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


کارمزد معاملاتی پایین رابط کاربری مناسب دسترسی آسان به دارایی‌های دیجیتالی نقدینگی بالا امنیت بالا ویژگی امنیتی تایید دو مرحله‌ای و ورود بیومتریک

کیف پول سخت افزاری (HardWare Wallet)

کیف پول‌های سخت افزاری همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه نگهداری ارز‌های دیجیتال بوده‌اند. کیف پول‌های سخت افزاری زیادی در بازار موجود هستند ولی از بهترین آنها می‌توان به کیف پول لجر (Ledger) و کیف پول کول ‌والت (Cool Wallet) اشاره کرد. از مزایای این کیف پول‌ها می‌توان به امنیت بسیار بالا، کاربرپسند بودن و زیبایی آنها اشاره کرد.

بهترین کیف پول های ICP

یکی از معایب کیف پول‌های سخت افزاری، سخت‌تر بودن خرید و فروش و مبادله توکن‌ها درون آن است. در واقع، شما دارایی‌های درون کیف پول‌های نرم‌افزاری را راحت‌تر از دارایی‌های درون یک کیف پول سخت‌افزاری به صرافی انتقال می‌دهید و به فروش می‌رسانید.


استویک ولت (Stoic Wallet)

استویک ولت که توسط شرکت Toniq Labs توسعه داده شده است، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت نگهداری توکن ICP باشد. از این والت می‌توان به عنوان یکی از بهترین کیف پول های آی سی پی نام برد! این کیف پول با احراز هویت چندگانه، خیال شما را از بابت امنیت دارایی‌هایتان راحت می‌کند! یکی از ویژگی‌های جالب این کیف پول، دفترچه آدرس (Address Book) است. در این دفترچه، شما قادر خواهید بود آدرس‌های کیف پول‌های دیگرتان را نگه دارید.


همچنین کاربران این کیف پول می‌توانند، کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Ledger و Trezor را به استویک والت متصل و از آن استفاده کنند.

بهترین کیف پول های ICP

از ویژگی‌های کاربردی این کیف پول می‌توان به موارد زیر اشاره کرده:


امکان ایجاد ICP Wallet روش‌های امنیتی گوناگون برای اتصال به کیف پول پشتیبانی از کیف پول‌های سخت افزاری مانند Ledger و Trezor

پلاگ ولت (Plug Wallet)

این کیف پول نیز یکی از بهترین کیف پول های ICP است! این Wallet به صورت یک افزونه تحت مرورگر کار می‌کند و کار کردن با آن بسیار راحت‌تر و سریع‌تر از دیگر کیف پول‌ها است و به لحاظ امنیتی، می‌توان روی آن حساب کرد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


امکان استفاده از تمام برنامه‌های ICP امکان ذخیره تمام توکن‌های ICP و NFT در یک محل تجربه کاربری راحت و پیچیدگی کم ذخیره تاریخچه تمام تراکنش‌ها امکان ارسال و دریافت رمزارز با سرعت بالا

برترین کیف پول های توکن icp

کیف پول ارث (Earth Wallet)

این کیف پول، اولین کیف پول شخصی‌سازی‌شده برای ICP است که به صورت افزونه مرورگر در دسترس است. از ویژگی‌های جالب این کیف پول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


کاربرپسند بودن اجازه فعالیت در پروتکل‌های DAO و Defi را به کاربر می‌دهد کارمزد پایین و سرعت بالا سازگار با قرارداد‌های هوشمند

بهترین کیف پول های اینترنت کامپیوتر

کیف پول دی‌فایننس (Dfinance)

کیف پول Dfinance یکی دیگر از کیف پول‌های ICP است که امکانات متنوع و کاربردی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. ویژگی‌های زیر از امکانات کیف پول دی‌فایننس است:


نقل و انتقال راحت دارایی ICP ارائه امکانات تخصصی برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان سازگار با اکوسیستم دیفای Defi

کیف پول های آی سی پی

کیف پول NNS Dapp

این اپلیکیشن، یک کیف پول غیرمتمرکز و یکی از بهترین کیف پول های توکن ICP است. با استفاده از این کیف پول، شما می‌توانید مدیریت کاملی بر دارایی‌های ICP خود داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با قرار دادن توکن‌های ICP در شبکه اینترنت کامپیوتر، هم در فعالیت شبکه دخیل باشید و هم پاداش دریافت کنید. ویژگی‌های این کیف پول عبارتند از:


امکان مدیریت کامل توکن ICP به دلیل غیرمتمرکز بودن برنامه، می‌توانید در فعالیت شبکه سهیم باشید و پاداش بگیرید. سازگار با قرارداد‌های هوشمند

آیا سرمایه‌گذاری در پروژه ICP منطقی است؟

قطعا پروژه اینترنت کامپیوتر یا همان ICP یکی از قدرتمند‌ترین پروژه‌های فعال در اکوسیستم رمزارز‌ها است. این پروژه از همان ابتدا با اقبال عمومی بالایی همراه شد و این نشان از بنیاد قوی این پروژه دارد.


توکن ICP در ابتدا با قیمتی حدود ۴۶۰ دلار به ازای هر واحد به بازار عرضه شد و از آن زمان روندی نزولی را تجربه کرده است. قطعا با شناسایی قدرت یک پروژه از لحاظ بنیادی می‌توان روی آن حساب کرد و سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داد.


در صفحه قیمت ارز دیجیتال Internet Computer می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت اینترنت کامپیوتر و توکن ICP را مشاهده کنید.

سخن پایانی

پروژه و توکن ICP یکی از رمزارز‌های پرطرفدار در بین عموم معامله‌گران است و دلیل آن هم نقشه راه و برنامه‌ریزی بی‌نقص و قدرتمند این پروژه است. ما دراین مقاله، سعی کردیم به معرفی بهترین کیف پول های رمزارز ICP بپردازیم تا در صورت تصمیم برای سرمایه‌گذاری در این پروژه قدرتمند با مشکلی مواجه نباشید.


انتهای خبر

0
0