آکادمی هلاکوئی
1401/06/25
17:40
رمزارز ETHW یک روز پس از راه اندازی شبکه اصلی ۶۰ درصد سقوط کرد

توکن بومی EthereumPoW، دنباله ای از بلاک چین…

توکن بومی EthereumPoW، دنباله ای از بلاک چین اثبات کار اتریوم، یک روز پس از راه‌اندازی شبکه اصلی، در روز جمعه بیش از ۶۰ درصد کاهش یافت.


رمزارز ETHW در ساعات اولیه صبح پنجشنبه پس از ادغام تا ۶۰.۶۸ دلار افزایش یافت، اما مدت کوتاهی پس از آن به ۳۰ دلار سقوط کرد. این زنجیره که توسط ماینرها هدایت می شود شبکه اصلی خود را در روز پنجشنبه راه اندازی کرد، اما با ادامه روند نزولی قیمت ETHPoW، این موضوع تاثیر چندانی نداشت. اکنون براساس داده های CoinMarketCap در زمان نگارش این مقاله، با کاهش ۶۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۲.۸۰ دلار معامله می شود.


IMG 20220916 171249 350 - رمزارز ETHW یک روز پس از راه اندازی شبکه اصلی 60 درصد سقوط کرد

ETHPoW قبل از ارتقای اتریوم، به رهبری یک استخراج کننده به نام Chandler Guo، که امیدوار بود پس از ادغام از اتریوم جدا شود، برنامه ریزی شده بود. پیش از این، ای تی سی کوآپریتیو، یکی از جوامع اتریوم کلاسیک، به گیو هشدار داده بود که فورک او موفق نخواهد شد و ماینرها باید به سادگی به اتریوم کلاسیک مهاجرت کنند.


اتریوم کلاسیک در روز پنجشنبه با انتقال ماینرها به شبکه، جهش عظیمی در نرخ هش ثبت کرد و در یک مرحله ۲۸۰ درصد افزایش یافت. این شبکه حتی در روز پنجشنبه به ۳۰۷ تراهش در ثانیه (TH/s) رسید. در حال حاضر نرخ هش در حدود ۲۳۴.۴۱ TH/s به ازای هر داده از استخر استخراج ۲Miners است.


اتریوم کلاسیک در زمان نگارش مقاله براساس داده های CoinMarketCap با ۹.۴۴ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۳۴.۱۹ دلار معامله می‌شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0