بورس۲۴
1400/12/17
13:54
«کگل» از قرارداد بلوک دوم و سوم نیروگاه شرکت فرعی گهر انرژی گفت

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر توضیحاتی در خصوص قرارداد بلوک دوم و سوم نیروگاه شرکت فرعی گهر انرژی منتشر کرد.

«کگل» از قرارداد بلوک دوم و سوم نیروگاه شرکت فرعی گهر انرژی گفت

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اعلام نمود که در تاریخ ۱۹ . ۱۱ . ۱۴۰۰ در خصوص طرح های توسعه شرکت به استحضار می رساند شرکت فرعی گهر انرژی سیرجان در سال ۹۹ اقدام به برگزاری مناقصه جذب سرمایه گذار جهت احداث بلوک دوم و سوم نیروگاه سیکل ترکیبی به ترتیب به ظرفیت ۵۴۶ و ۵۰۹ مگاوات واقع در نیروگاه موجود گهران سیرجان نمود که برنده مناقصه بلوک دوم کنسرسیوم شرکت های مدیریت انرژی تابان هور و مپنا اعلام و پس از طی مراحل قانونی در تاریخ ۰۹ . ۱۲ . ۱۴۰۰ منجر به انعقاد و امضای قرارداد و توافقنامه در قالب الحاقیه قرارداد به صورت B.O.T گردید. در تاریخ ۱۶ .۱۲ .۱۴۰۰ قرارداد و الحاقیه مذکور از سوی شرکت گهر انرژی به شرکت مدیریت انرژی تابان هور ابلاغ گردید.


در خصوص بلوک سوم نیروگاه به ظرفیت ۵۰۹ مگاوات مشارکت شرکت های کیسون و ایرسا برنده مناقصه گردید و قرارداد به صورت B.O.T در تاریخ ۲۴ . ۰۸ . ۱۴۰۰ منعقد و امضا گردید. ضمنا دوران ساخت و احداث هر دو قرارداد فوق ۳۲ ماه می باشد که پس از پایان دوره فوق ۱۵۰ ماه دوره بهره برداری آغاز خواهد شد.



کگل
انتهای خبر

0
0