بورس۲۴
1400/07/07
15:47
توقف بخشی از فعالیت های «شیراز»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت پتروشیمی شیراز اعلام نمود که حسب برنامه ریزی به عمل آمده در ارتباط با تعمیرات اساسی واحد های عملیاتی منطقه ۲ شرکت، عملیات تعمیرات اساسی واحد های اوره و آمونیاک منطقه ۲ از تاریخ ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ شروع می گردد. همچنین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای اسید نیتریک و نیترات آمونیوم نیز از تاریخ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ شروع می گردد. شایان ذکر است پیش بینی برنامه تولید شرکت بر مبنای ۳۳۰ روز تولید لحاظ گردیده و ۳۵ روز جهت توقفات غیر معمول و تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده است. لیکن با توجه به شرایط مذکور شرکت می تواند تا پایان سال جاری مقادیر تولید پیش بینی شده را محقق سازد.

توقف بخشی از فعالیت های «شیراز»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت پتروشیمی شیراز اعلام نمود که حسب برنامه ریزی به عمل آمده در ارتباط با تعمیرات اساسی واحد های عملیاتی منطقه ۲ شرکت، عملیات تعمیرات اساسی واحد های اوره و آمونیاک منطقه ۲ از تاریخ ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ شروع می گردد. همچنین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای اسید نیتریک و نیترات آمونیوم نیز از تاریخ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ شروع می گردد. شایان ذکر است پیش بینی برنامه تولید شرکت بر مبنای ۳۳۰ روز تولید لحاظ گردیده و ۳۵ روز جهت توقفات غیر معمول و تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده است. لیکن با توجه به شرایط مذکور شرکت می تواند تا پایان سال جاری مقادیر تولید پیش بینی شده را محقق سازد.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0