آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
00:40
یک کد مخرب باعث سقوط ۸۰ درصدی قیمت توکن PAID شد

پروژه رمزنگاری شده PAID Network که از یک…

پروژه رمزنگاری شده PAID Network که از یک توکن مبتنی بر اتریوم استفاده می کند، مورد حمله اکسپلویت قرار گرفته است. در نتیجه این حمله حدود ۱۶۰ میلیون دلار توکن توسط هکر ضرب شده است.


داده های شبکه حاکی از آن هستند که پس از تریدشدن ۵۹.۷ میلیون توکن PAID ضرب شده در سرویس صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ (Uniswap)، مهاجم بیش از ۲۰۰۰ واحد اتر (ETH) با ارزش تقریبی ۳ میلیون دلار (با قیمت فعلی) به جیب زده است. بر اساس داده های Etherscan، تقریبا ۲.۵ میلیون توکن PAID طی ۱۳ معامله به فروش رفته است.


توکن PAID قبل از سقوط با قیمتی در حدود ۲.۸۶ دلار معامله می شد. از اینرو ارزش توکن های ضرب شده در زمان ایجاد آنها چیزی معادل ۱۵۹.۳ میلیون دلار بوده است. بر اساس اطلاعات پلتفرم تحلیل داده CoinGecko، این توکن در حال حاضر با قیمتی در حدود ۰.۳۲ دلار ترید می شود که بیش از ۸۸ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته را نشان می دهد.


نمودار پید - یک کد مخرب باعث سقوط 80 درصدی قیمت توکن PAID شدنمودار پید - یک کد مخرب باعث سقوط 80 درصدی قیمت توکن PAID شد

گفتنی است که نقدینگی این توکن قبل از اکسپلویت شدن در یونی سوآپ بیش از ۳ میلیون دلار بود. در حال حاضر این رقم به حدود ۳۱۶ هزار دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: theblockcrypto


انتهای خبر

0
0