اخبار اکس نوین
1400/09/11
00:00
شرکت اسکوئر به بلاک (Block) تغییر نام داد

اکس نوین: شرکت فعال در حوزه پرداخت دیجیتال اسکوئر در توییتی روز چهارشنبه اعلام کرد که نام تجاری خود را به بلاک (Block) تغییر داده است. به نظر می‌رسد این شرکت به دنبال متمرکزتر شدن بر حوزه رمزارزها و فناوری بلاکچین است. این غول پرداختی روز گذشته در توییتی اعلام کرد که این تغییر نام، محصولات مختلف این شرکت اعم از اپلیکیشن پرداختی Cash App، پروژه صرافی غیرمتمرکز بیت کوین tbDEX و پلتفرم پخش ویدیو و موسیقی Tidal را در کنار اسکوئر و تحت نام جدید جمع خواهد کرد. همچنین ظاهرا بخش متمرکز بر ارزهای دیجیتال اسکوئر که اکنون با نام Square Crypto فعالیت دارد نیز قرار است نام خود…

اکس نوین : شرکت فعال در حوزه پرداخت دیجیتال اسکوئر در توییتی روز چهارشنبه اعلام کرد که نام تجاری خود را به بلاک (Block) تغییر داده است. به نظر می‌رسد این شرکت به دنبال متمرکزتر شدن بر حوزه رمزارزها و فناوری بلاکچین است.


این غول پرداختی روز گذشته در توییتی اعلام کرد که این تغییر نام، محصولات مختلف این شرکت اعم از اپلیکیشن پرداختی Cash App، پروژه صرافی غیرمتمرکز بیت کوین tbDEX و پلتفرم پخش ویدیو و موسیقی Tidal را در کنار اسکوئر و تحت نام جدید جمع خواهد کرد. همچنین ظاهرا بخش متمرکز بر ارزهای دیجیتال اسکوئر که اکنون با نام Square Crypto فعالیت دارد نیز قرار است نام خود را به Spiral تغییر دهد.


شرکت اسکوئر در این رابطه اظهار داشت:


نام بلاک به بلاک‌های همسایه‌ای که مشتریان خود را در آن می‌یابیم، بلاکچین، مهمانی‌های پاز از موسیقی، موانعی که باید آنها را از جلوی خود برداریم، بخشی از کد، بلاک‌های ساختمانی و البته مکعب‌های تنگستن اشاره دارد. ما بیش از یک سال برای این تغییر نام کار کرده‌ایم و این تنها تغییری در برند تجاری ما را نشان می‌دهد و هدف، چشم انداز، ساختار و نحوه عملکرد ما تغییری نکرده است.


این تغییر نام در حالی صورت می‌گیرد که جک دورسی، مدیرعامل شرکت اسکوئر (بلاک) سه روز پیش از توییتر استعفا و جای خود را به پارال آگراوال هندی داد. پس از استعفای دورسی، گمانه‌زنی‌های متعددی مبنی بر ورود تخصصی دورسی به حیطه رمزارز مطرح شد و به نظر می‌رسد این امر در حال محقق شدن باشد.


دورسی در رابطه با تغییر نام اسکوئر به بلاک اظهار داشت:


بلاک تنها یک نام است اما هدف ما از توانمندسازی اقتصادی همچنان پابرجاست. مهم نیست که چقدر رشد یا تغییر کنیم، ما به ساخت ابزار برای افزایش دسترسی به اقتصاد ادامه خواهیم داد.


گفتنی است این تغییر نام قرار است به طور رسمی در تاریخ ۱۰ دسامبر صورت گیرد.


نظر شما در رابطه با تغییر نام اسکوئر به بلاک چیست؟


منبع cointelegraph


انتهای خبر

0
0