بورس پرس
1401/05/05
00:00
شفاف سازی سهم دارای صف فروش درباره فروش محصولات، پیش پرداخت ها و ...

شرکت حاضر در بازار پایه و دارای صف فروش درباره نحوه فروش محصولات، دلیل افزایش در پیش پرداخت ها و کاهش حساب های دریافتنی تجاری در سه ماه نخست سال، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت گسترش قطعه سازی کمند که در جریان معاملات سه شنبه با افت ان دک قیمت سهام و صف فروش روبرو شده درخصوص نحوه فروش محصولات، دلیل افزایش در پیش پرداخت ها و کاهش حساب های دریافتنی تجاری در سه ماه نخست سال، دست به شفاف سازی زد.


براین اساس، فتاح صفری مدیرعامل "فکمند" در خصوص صورت های مالی سه ماهه حسابرسی نشده منتهی به خرداد اعلام کرد: فروش محصولات شرکت بر اساس قراردادهای مدت دار نیست و صرفا بر حسب تقاضای بازار و سفارش گذاری های لحظه ای انجام می شود. تغییرات فروش محصولات که تابعی از تقاضای بازار هست موجبات تغییرات سود و زیان شرکت را فراهم می کند. بر اساس تجربه عمده فروش شرکت در شش ماه دوم سال اتفاق می افتد و تغییر و نوسان در سود و زیان در سه ماهه اول سال امری طبیعی است.


دلیل افزایش در پیش پرداخت ها، پرداخت بابت تامین مواد اولیه از خارج بوده و همچنین پیش پرداخت بابت اتوماسیون کردن یکی از ماشین های خط تولید و ساخت قالب است که به جهت تمام شدن فرآیند تا ۳۱ خرداد در این حساب نگهداری می شود.


دلیل کاهش حساب های دریافتنی تجاری بابت واریز مانده حساب مشتریان شرکت مربوط به فروش های اعتباری سال مالی گذشته است که در سه ماه بهار به حساب های شرکت واریز شده است. ضمنا سود پایه هر سهم در سامانه کدال مجددا ارائه شده است.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0