بورس پرس
1401/02/05
00:00
زمان و نحوه معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی اعلام شد+ مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۴۴۴ میلیارد تومانی حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جلسه معارفه شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان با نماد "فزر" ساعت ۱۰ روزهای چهارشنبه و شنبه ۷ و ۱۰ اردیبهشت از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.


براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت ۱۳ سه شنبه ۶ اردیبهشت از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.


طبق بررسی های بورس پرس، شرکت حمل و نقل ترکیبی مواد معدنی گهر ترابر سیرجان ۲۰ دی سال ۸۹ تاسیس و در اداره ثبت شرکت های سیرجان به ثبت رسید. این شرکت پس از ادغام با شرکت نماد ریل گستر در دی سال ۹۸ به شرکتی بزرگ در حوزه حمل و نقل در جنوب شرق ایران تبدیل شد.


سرمایه شرکت با ۴۴۳ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی ۴ مرحله افزایش سرمایه به ۴۴۴ میلیارد تومان رسیده است. سرمایه گذاری و توسعه گل گهر با ۶۶.۸ درصد و شرکت گل گهر با ۳۱.۸۳۱.۸ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند. شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد.


ناوگان ریلی گهر ترابر با داشتن ۷۱۴ واگن لبه بلند معدنی در سال حدود ۳.۲ میلیون تن مواد معدنی شامل گندم و کنسانتره از مبدا سایت معدنی گل‌گهر به مقاصد فولاد هرمزگان و فولاد کاوه و همچنین حمل محموله های صادراتی گل گهر را بر عهده دارد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0