بورس۲۴
1403/03/07
13:25
نگاهی به عملکرد دو ماهه پتروشیمی جم پیلن و فروش بالای آن در اردیبهشت ماه

بورس ۲۴: پتروشیمی جم پیلن با هدف تولید واحد پلی پروپیلن مجتمع الفین دهم پتروشیمی جم واقع در منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه تاسیس شده است که این شرکت یکی از متنوع ترین سبدهای محصولات پلی پروپیلنی در کشور را دارد.

بورس۲۴ : پتروشیمی جم پیلن با هدف تولید واحد پلی پروپیلن مجتمع الفین دهم پتروشیمی جم واقع در منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه تاسیس شده است که این شرکت یکی از متنوع ترین سبدهای محصولات پلی پروپیلنی در کشور را دارد.


این شرکت حدود ۳۰ درصد از نیاز صنایع داخلی کشور، شامل صنایع خودرو، بسته بندی، لوازم برقی و خانگی، پزشکی و غیره را پوشش می دهد.


شرکت پلی پروپیلن جم موفق شده با تولید (گریند Terpolymer ) پلیمری که از سه نوع مونومر به وجود آمده است، برای اولین بار در کشور مشتریان صنایع بسته بندی را تا حدود زیادی از واردات این گرید تخصصی بی نیاز گرداند و حدود ۱۰ هزار تن از حجم بازار را پوشش داده است.


و اما عملکرد شرکت در اردیبهشت ماه در تولید ۲۳.۳۸۰ تن پلی پروپیلن بوده است که نسبت به سال گذشته تولید دو ماهه جم پیلن کاهش ۳.۸ درصدی داشته است.


پتروشیمی جم پیلن ۱,۳۲۷ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه فروش ثبت کرده است که این فروش نسبت به اردیبهشت سال گذشته رشد ۴۲ درصدی داشته که دلیل آن رشد میانگین ۱۲ درصدی در نرخ محصولات شرکت بوده است .


شرکت در ماه گذشته ۲۴.۲۰۸ تن مقدار فروش داشته است که نسبته به مدت مشابه رشد ۱۴ درصدی ثبت کرده است و میانگین فروش هر ماه در سال گذشته حدود ۱۸.۰۰۰ تن بوده است. رشد دو ماهه امسال نسبت به سال گذشته در مقدار فروش نیز ۱۰ درصد بوده است .


با توجه به فروش بالایی که شرکت در این ماه ثبت کرده است، پیش بینی می شود که اگر در همین حدود ماهانه فروش داشته باشد ، به فروشی بالاتر از پیش بینی بودجه ۱۴۰۳ خواهد رسید و می تواند درآمد عملیاتی قابل توجهی را ثبت کند .


1
2
3
4
55
انتهای خبر

0
0