بورس پرس
1401/05/05
00:00
شفاف سازی درباره دلیل کاهش سود، تعدیلات سنواتی، افزایش سفارشات و ...

شرکت حاضر در بازار پایه درخصوص دلیل کاهش سود عملیاتی، افزایش سفارشات و پیش پرداخت ها، تعدیلات سنواتی و فروش سرمایه گذاری بلند مدت، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت خدمات فنی فولاد یزد درخصوص دلیل کاهش سود عملیاتی، افزایش سفارشات و پیش پرداخت ها، تعدیلات سنواتی و فروش سرمایه گذاری بلند مدت، دست به شفاف سازی زد.


براین اساس، مصطفی احمدلو مدیرعامل "خفولا" در خصوص صورت های مالی سه ماهه اعلام کرد: کاهش سود عملیاتی به دلیل انجام ۱۰۰ درصدی هزینه های پروژه یزد یک و تایید صورت وضعیت های صادره در سه ماهه دوم است که با توجه به تایید صورت وضعیت های صادره در سه ماه دوم (تیر ماه ۱۴۰۱) شرکت در وضعیت سوددهی قرار می گیرد.


افزایش سفارشات و پیش پرداخت ها مربوط به پرداخت وجه جهت خرید بیل مکانیکی و دستگاه مکنده و سایر اقلام مورد نیاز است. با توجه به اینکه تسویه حساب خرید کالاهای مذکور صورت نگرفته به سرفصل دارایی ثابت منتقل نشده است. با اتمام پرداخت وجوه بطور کامل و تسویه حساب و بهره برداری از دارایی خریداری شده به سرفصل دارایی ثابت انتقال می یابد.


با توجه به اینکه طی سال جاری تعدیلات سنواتی که بر وضعیت سنوات قبل از سال ۱۴۰۰ اثرگذار باشد وجود نداشته، طبق الزامات بند ۱۳۹ استاندارد حسابرسی شماره یک ستون مربوط به اول فروردین ۱۴۰۰ ارائه نشده و اطلاعات وارد شده در کدال ضرورتی نداشت.


فروش سرمایه گذاری بلند مدت مربوط به فروش سهام کشش مداوم و سود حاصل از فروش کامل سهام کشش مداوم است.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0