ایبنا
1401/06/29
16:03
قیمت سکه در بازار تهران چند میلیون تومان شد؟

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبنا با اشاره به افت نرخ طلای جهانی و کاهش نسبی قیمت ارز اظهار داشت: هر اونس طلا امروز به ۱۶۶۷ دلار رسیده است. همچنین بهای هر اونس نقره، ۱۹ دلار و ۳۵ است.



به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (سه شنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.




وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان دادوستد شد.




همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۱۱ هزار تومان رسید.



بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۵۶ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۲۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۰۲ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۴۸ هزار تومان رسید.



وی در پایان گفت: با توجه به تعادل عرضه و تقاضا در بازار، امروز حباب سکه در محدوده یک میلیون و ۳۳۰ هزار رسیده است که نسبت به روز قبل، اندکی کاهش دارد.

انتهای خبر

0
0