سنا
1400/02/28
15:23
سود هر سهم "وسبحان" کاهش یافت

شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، به ازای هر سهم خود ۲۲۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۱۱۵ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۷۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری سبحان با سرمایه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۸۹۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۲۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۲۲۹ درصدی برخوردار است .


یادآوری می‌شود "وسبحان" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۱۱۵ ریال و سود خالص را یک هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یاد شده، با کاهش ۱۰ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال به ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۳۵۷ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال محاسبه شد .


" وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴ هزار و ۶۱۵ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۸۱۳ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه گذاری سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۶۷ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال خریداری کرد .ش


انتهای خبر

0
0