فرارسانه
1400/08/29
11:34
👤مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در ادامه با اشاره به اینکه مبالغ حاصل از پذیره‌نویسی سهام این شرکت در پروژه‌ها هزینه می‌شود، در خصوص این پر...

👤مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در ادامه با اشاره به اینکه مبالغ حاصل از پذیره‌نویسی سهام این شرکت در پروژه‌ها هزینه می‌شود، در خصوص این پروژه‌ها توضیح داد:



🌀پروژه‌های متنوعی در دست است اما در حال حاضر ۵ پروژه در قالب سه شرکت است که برای آن افزایش سرمایه انجام می‌شود. پروژه‌های فعلی در زنجیره ارزش فولاد از معدن تا محصول نهایی را دربرمی‌گیرد.



✔️۴۸ درصد سهام شرکت فولاد سرمد ابرکوه متعلق به تجلی است و یکی از محصولات آن میلگرد است که در حال حاضر تولید می‌شود و علاوه بر آن ۳ پروژه دیگر نیز دارد.



🌀همچنین فولاد شرق خراسان نیز ۲.۵ میلیون تن کنسانتره در برنامه برای اجرا دارد که قابل افزایش تا ۵ میلیون تن است.



✔️پروژه دیگر فولاد غرب ایرانیان است که تجلی سهامدار آن است و مقرر شده یک میلیون تن گندله تولید کند که مواد اولیه آن از فولاد صبانور تهیه می‌شود.



🌀شرکت دیگر این مجموعه، شرکت جاده ریل دریاست که زمینی را در بندرعباس از سازمان دریانوردی اخذ کرده و در حال آماده‌سازی و تکمیل برای لنگرانداختن کشتی‌های ۱۵۰ هزار تنی است.



✔️از سوی دیگر در شرکت‌های دیگری نیز در صدد سرمایه‌گذاری اولیه هستیم از جمله آن می‌توان به مشارکت در ۲۰ درصد سهام فولاد کردستان اشاره کرد.



🌀در نهایت هدف تجلی از این پذیره‌نویسی آن است که مردم را به طور مستقیم در تولید مشارکت دهیم تا بتوانند در طرح‌های مقرون به صرفه با ریسک کم وارد شوند.



#فرابورس_ایران


#پذیره‌_نویسی


#تجلی



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0