آکادمی هلاکوئی
1401/06/26
21:20
نظر یکی از بنیانگذاران دوجکوین درباره بازار نزولی

یکی از بنیانگذاران بزرگترین میمکوین موجود در بازار،…

یکی از بنیانگذاران بزرگترین میمکوین موجود در بازار، توییتی کنایه آمیز درباره مورد مثبتی که بازارهای نزولی خسته کننده برای ما به ارمغان می آورند، به اشتراک گذاشت و گفت به معنای واقعی کلمه “هیچ” مورد مثبتی وجود ندارد. این موضوع با عملکرد قیمتی Dogecoin که در ۴۶۶ روز گذشته در بازار نزولی طولانی در حال حرکت بوده است، بسیار همخوانی دارد.


این بازار نزولی طولانی برای Dogecoin در سال ۲۰۲۱ آغاز شد، زمانی که قیمت محبوب ترین میم کوین در بازار به لطف حمایت ایلان ماسک و به طور کلی روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، به ۰.۷۳ دلار رسیده بود.


20220917 212716 - نظر یکی از بنیانگذاران دوجکوین درباره بازار نزولی

متاسفانه، با کمبود موارد استفاده و ارزش بنیادی، پس از اینکه بازار با اولین موارد فروش در مقیاس بزرگ از سوی سرمایه گذاران نهادی و نهنگ ها مواجه شد، قیمت Dogecoin به سرعت سقوط کرد. علیرغم توئیت‌ها و مصاحبه‌های گاه به گاهی که ایلان ماسک در آنها در مورد Dogecoin صحبت کرد و گفت که به مردم اجازه می‌دهد تا هزینه تسلا را با آن پرداخت کنند، رکود طولانی مدت Doge به پایان نرسیده است. آخرین تلاش برای خروج از بازار نزولی در ۱۶ آگوست(۲۵مرداد)بود، زمانی که قیمت DOGE تنها در چند روز بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت و در صدر بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفت.


در زمان انتشار، Dogecoin در حدود ۰.۰۶ دلار معامله می شود و در محدوده رنجی حرکت می کند که بسیار طولانی شده و نشانه ای از نقدینگی و نوسان پایین است چرا که سرمایه گذاران در حال حاضر علاقه ای به سرمایه گذاری در دارایی های پرریسک مانند Dogecoin یا Shiba Inu ندارند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0