بورس پرس
1402/02/11
09:14
عرضه۱.۱ هزار میلیاردی یک درصد از "شپدیس"به قیمت۱۹.۳ هزار تومانی هرسهم

یکی از سهامداران حقوقی پتروشیمی پردیس در صدد عرضه و فروش یک درصد سهم این شرکت به قیمت پایه ۱۹.۳ هزار تومانی و به ارزش ۱.۱ هزار میلیارد تومانی برآمده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پتروشیمی پردیس که با سرمایه ۶۰۰ میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بورس حضور دارد با عرضه عمده سهام و غیر مدیریتی یکی از سهامداران حقوقی در دوشنبه آینده ۱۸ اردیبهشت مواجه شده است.


براساس این گزارش، شرکت بازرگانی پتروشیمی که مالک ۱۳.۱ درصد از سهام "شپدیس" است تصمیم به فروش یک درصد سهام معادل بیش از ۶۰ میلیون و ۱۸۶ سهم از طریق کارگزاریآریا نوین گرفته است.


قیمت پایه هر سهم برای فروش این تعداد سهام ۱۹ هزار و ۳۹۱ تومان تعیین شده و خریدار یا خریداران باید برای تملک یک درصد از سهام بیش از ۱.۱ هزار میلیارد تومان را به صورت نقد بپردازند.


کارگزار خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارشبه سامانه معاملاتی است که معادل ۱۰درصد ارزش سهام بر اساس قیمت پایه را به صورت نقد یا ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط به نفع شرکت سپرده گذاری مرکزی از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه کند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به شرکت بورس اوراق بهادار تهران تحویل دهند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام





انتهای خبر

0
0