اقتصاد آنلاین
1399/11/29
13:36
اگر سهام شتران دارید، بخوانید (۲۹بهمن)/ سهامداران برای فروش شتران صف کشیدند

شتران با افت قیمت یک درصدی به نمادهای پرتراکنش پیوست. طبق صورت‌های مالی منتشر شده در سایت کدال درآمدهای عملیاتی ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر نسبت به دوره مشابه با رشد سه درصدی و سود ناخالص نسبت با کاهش ۳۴درصدی رو به رو شده است.

آخرین اخبار بورسی را اینجا بخوانید

برای آگاهی از اخبار شتران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران با افت یک درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.


سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۳۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۸۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۴۳۰ریال آغاز خواهد کرد.


ارزش معاملات امروز «شتران» به رقم ۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۸درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و ۲۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۳میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد یک میلیون سهم (۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.


این نماد در ابتدا متعادل معامله شد و پس از یک ساعت به صف فروش نشست. گفتنی است شتران مانند دو روز گذشته با افت قیمت مواجه شد. همچنین امروز گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر ۹۹ این شرکت منتشر شد. درآمدهای عملیاتی نسبت به دوره مشابه با رشد سه درصدی مواجه و سود ناخالص نسبت به دوره مشابه با کاهش ۳۴درصدی رو به رو شده است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


شتران 29بهمن
انتهای خبر

0
0