آکادمی هلاکوئی
1400/07/28
11:40
تعداد آدرس کیف پول های شیبا اینو در دو هفته گذشته، بیش از ۹ درصد افزایش یافت

سکه میم معروف و به ادعای خود،قاتل DOGE،…

سکه میم معروف و به ادعای خود،قاتل DOGE، شیبا اینو (SHIB)، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و بیش از ۹ درصد رشد را در تعداد هولدر ها در دو هفته گذشته ثبت کرده است.


تعداد آدرس های کیف پول شیبا از ۷۳۸,۰۰۰ گذشت

در میان عملکرد قیمتی چشمگیر از ۲ اکتبر(۱۰مهر)، تقاضای عمومی، برای SHIB همچنان بزرگ است زیرا این سکه میم موفق به جمع آوری بیش از ۶۰,۰۰۰ هولدر جدید شده است که نشان دهنده رشد ۹.۱۱ درصدی، در اندکی بیش از دو هفته است.


در حال حاضر بیش از ۷۴۲,۰۰۰ آدرس منحصر به فرد، دارای رمزارز SHIB هستند که بیش از دو برابر تعداد دارنده های انحصاری است که این سکه در ماه مه(اردیبهشت) در اوج معاملات خود داشت و به بالاترین حد قیمتی خود (ATH) رسید.


اسلایدهای قیمتی ارتش SHIB را متوقف نمی کند

این سکه میم، دارای آمار خرده فروشی بالایی است که در بین مردم به عنوان ارتش SHIB شناخته می شود. این علاقه مندان به Shiba Inu کاملا مطمئن هستند که این دارایی رمزنگاری شده پتانسیل بسیار بالاتری دارد و در نتیجه با کاهش قیمت، دچار تردید نمی شوند.


چند روز پیش، SHIB بیش از ۴۰ درصد از ارزش خود را در ۲۴ ساعت از دست داد و باعث شد که ارزش بازار آن از کمی بیش از ۱۱ میلیارد دلار به حدود ۸.۵ میلیارد دلار کاهش یابد.


جالب است که تقریبا در همان زمان، یک آدرس بیش از ۸ تریلیون توکن SHIB، به ارزش تقریبی ۲۳۹.۴ میلیون دلار در قیمت های امروز خریداری کرد که موقعیت قابل ملاحظه ای برای این سکه است.


بر اساس داده های CoinGecko، شیب با وجود اینکه یک دارایی نسبتا جدید در بازار رمزارز حساب می شود، در حال حاضر یکی از ۱۰ سکه برتر از نظر حجم معاملات است.


در ماه های اخیر، Shiba Inu به تدریج از حالت میم کوین خارج شده است، زیرا این پروژه در حال افزودن ویژگی های دیگر است.


صرافی غیر متمرکز آن ShibaSwap در حال حاضر ویژگی هایی مانند مبادله، فارمینگ، استیکینگ و حتی توکن های غیر قابل تغییر(NFT) را ارائه می دهد. علاوه بر این، بر اساس داده های DeFi Llama، شیبا سواپ در حال حاضر ۴۱۶.۷۱ میلیون دلار TVL دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato.com


انتهای خبر

0
0