آکادمی هلاکوئی
1400/09/21
20:00
سولانا برای رالی ۲۵۵ درصدی در اوایل سال آینده آماده می شود

صرافی رمزارزی کراکن (Kraken) می‌گوید که رقیب اتریوم…

صرافی رمزارزی کراکن (Kraken) می‌گوید که رقیب اتریوم و پلتفرم قرارداد هوشمند سولانا (SOL) می‌تواند تا اوایل سال ۲۰۲۲ یک رالی قدرتمند را تجربه کند.


در گزارش اخیر، کراکن می‌گوید که سولانا در یک الگوی صعودی بزرگ معامله می شود که قدمت آن به سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد.


با توجه به این صرافی ارز دیجیتال، حرکت اصلاحی سولانا از بالاترین قیمت خود در حدود ۲۶۰ دلار، آن را در موقعیتی قرار می دهد که بتواند مرحله بعدی چرخه صعودی خود را آغاز کند.


به نظر می رسد سولانا در اولین دوره های موج چهارم «چرخه قیمت» خود باشد. بر این اساس، در اوایل موج چهارم روند خود را در امتداد الگوی پرچم صعودی ادامه می دهد.


WhatsApp Image 2021 12 12 at 20.08.58 - سولانا برای رالی 255 درصدی در اوایل سال آینده آماده می شود

کراکن اضافه می کند که عقب نشینی اخیر سولانا می تواند به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی شود، زیرا آزمایش مجدد حمایت داینامیک آن می تواند به این معنی باشد که SOL ممکن است برای یک رالی آماده شود.


بسیاری می‌توانند این جهش را نه تنها به‌عنوان یک سیگنال صعودی، بلکه نشانه‌ای از آزمایش مجدد حمایت این پرچم در ماه‌های آینده تفسیر کنند.


این گزارش همچنین توضیح می دهد که چرا یک دوره تثبیت طولانی برای SOL یک سیگنال صعودی است.


مانند بسیاری از الگوهای نموداری دیگر، هر چه مدت زمان بیشتری طول بکشد تا SOL به روند خود ادامه دهد و در عین حال خط روند صعودی این پرچم را به عنوان حمایت حفظ کند، به طور بالقوه می تواند تا قبل از اینکه وارد روند نزولی شود، قیمت های بالاتر را ببیند.


بر اساس نمودار کراکن، بازگشت ناگهانی سولانا می‌تواند این رمزارز با سرمایه کلان را تا ژانویه ۲۰۲۲ (دی) به بالای ۶۰۰ دلار برساند، که نشان‌دهنده افزایش احتمالی بیش از ۲۵۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی ۱۶۹ دلار است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0