اخبار اکس نوین
1400/12/08
13:37
آموزش خرید شیبا در تراست ولت

شیبا اینو در دنیای امروز به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شده است که توانسته با رشد صعودی خود در یک مدت کوتاه، نظر بسیاری از فعالان این بازار را به خود جلب کند. این رمز ارز در حال حاضر در رتبه دوازدهم بازار قرار گرفته و سهم زیادی از معاملات روزانه رو به خود اختصاص داده است. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم نحوه خرید ارز Shiba Inu را در تراست ولت به شما آموزش دهیم. تراست ولت یک کیف پول نرم افزاری و چند ارزی است که از رمز ارزهای مبتنی بر شبکه اتریوم پشتیبانی می کند. برای خرید شیبا در تراست ولت باید…

شیبا اینو در دنیای امروز به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شده است که توانسته با رشد صعودی خود در یک مدت کوتاه، نظر بسیاری از فعالان این بازار را به خود جلب کند. این رمز ارز در حال حاضر در رتبه دوازدهم بازار قرار گرفته و سهم زیادی از معاملات روزانه رو به خود اختصاص داده است. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم نحوه خرید ارز Shiba Inu را در تراست ولت به شما آموزش دهیم. تراست ولت یک کیف پول نرم افزاری و چند ارزی است که از رمز ارزهای مبتنی بر شبکه اتریوم پشتیبانی می کند. برای خرید شیبا در تراست ولت باید مراحلی را که در این مقاله ذکر کرده ایم؛ پشت سر بگذارید.


در ابتدا باید نرم افزار سازگار با سیستم عامل خود را از وب سایت این کیف پول دانلود کنید. دقت کنید که حتما نرم افزار Trust Wallet را از سایت های معتبر بارگیری کنید تا از امنیت آن مطمئن شوید. در حال حاضر شما می توانید این کیف پول را بر روی سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز نصب نمایید.


مرحله دوم از خرید شیبا در تراست ولت این است که کیف پول نرم افزاری خود را فعال کنید. برای این کار باید یک حساب کاربری بسازید و آن را شارژ کنید. به این معنا که مقداری رمز ارز مانند اتریوم یا BNB را در آن داشته باشید.


بهتر است که کیف پول را به همان مقداری شارژ کنید که قصد خرید شیبا را دارید. در صورتی که در حال حاضر هیچ رمز ارز دیگری برای شارژ کردن تراست والت ندارید؛ می توانید از طریق اکس نوین، ریال را به اتریوم یا BNB تبدیل کرده و سپس آن را به Trust Wallet منتقل کنید.


همان طور که گفتیم برای خرید شیبا در تراست ولت نیاز دارید که مقداری رمز ارز در حساب خود داشته باشید. بنابراین اگر این مقدار کافی نیست؛ نیاز به انتقال پیدا خواهید کرد. برای این کار ابتدا از طریق اکس نوین، یکی از ارزهای اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری را که در تراست ولت پشتیبانی می شود؛ خریداری کنید. سپس وارد کیف پول نرم افزاری خود شده و بر روی گزینه Recieve کلیک کنید. حالا یک کادر در بالای صفحه ظاهر می شود که باید عبارت ETH را برای اتریوم یا هر عبارت اختصاری دیگری را برای رمز ارزهای دیگر وارد نمایید. پس از انتخاب رمز ارز مورد نظر خود، به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد که آدرس کیف پول را در اختیار شما قرار می دهد. باید این آدرس را کپی کرده و با وارد کردن آن در صرافی اکس نوین، اتریومی را که خریداری کرده اید؛ به حساب خود انتقال دهید.


حدود ۱۴۰ ثانیه طول می کشد که اتریوم خریداری شده به حساب شما منتقل شود. پس از طی این مدت، کارمزد انتقال کسر شده و شما می توانید مقدار Etherium را در کیف پول خود مشاهده کنید. بعد از اینکه مطمئن شدید که پول کافی برای خرید شیبا و یا فروش شیبا Shiba Inu را در اختیار دارید؛ باید گزینه More و سپس Trade SHIB را از قسمت بالا و سمت راست برنامه انتخاب کنید. در این زمان یک صفحه جدید باز خواهد شد که دو بخش Swap و Exchange را دارد. پس باید برای خرید شیبا در تراست ولت وارد بخش Swap شوید؛ زیرا قصد دارید که اتریوم های موجود در کیف پول Trust Wallet خود را به شیبا تبدیل کنید. در این زمان باید در کادر بالایی ETH را وارد کرده و در باکس پایینی گزینه SHIB را بزنید. سپس مشخص کنید که چه مقدار از اتریوم شما به شیبا تبدیل شود. به این ترتیب می توانید فرایند خرید شیبا در Trust Wallet را تکمیل کنید.


یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران مطرح می کنند این است که کدام یک از روش های خرید ارز دیجیتال شیبا بیشتری سود را برای آن ها خواهد داشت؟ برای این کار شما روش های مختلفی مانند استفاده از خدمات صرافی های داخلی، وب سایت رسمی شیبا و تراست ولت را پیش رو دارید. از این میان خرید از وب سایت شیبا و Trust Wallet به دلیل اینکه پلتفرم های خارجی هستند؛ هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت. زیرا ناچار هستید که از حساب ارزی استفاده کرده و یا کارمزد اضافه ای برای خرید ارزهای دیجیتال دیگر و مبادله آن ها با شیبا را پرداخت کنید. به همین دلیل است که پیشنهاد می دهیم برای خرید این ارز دیجیتال وارد حساب کاربری خود در اکس نوین شده و آن را با کمترین کارمزد و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید. به این ترتیب سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.


جمع بندی


خرید شیبا در تراست ولت به سادگی و در طی چند مرحله امکان پذیر است. قبل از اینکه هر اقدامی برای خرید Shiba Inu کنید؛ باید قیمت آن را بررسی کنید که بدانید چه میزان باید کیف پول خود را شارژ نمایید. برای این کار می توانید از خدمات ما در اکس نوین استفاده کرده و به صورت لحظه ای از نوسانات قیمت این ارز دیجیتال و دیگر رمز ارزها اطلاعات کسب کنید.


انتهای خبر

0
0