رمزارز نیوز
1402/12/16
15:40
جهش ۵۰ درصدی قیمت ترا در یک روز! در دادگاه بنیانگذار این پروژه چه…

قیمت ارز دیجیتال ترا لونا (Terra LUNA) طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته و نظر اغلب فعالان بازار را به خود جلب کرده است. این افزایش قیمت عمدتا به پیروزی اخیر دو کوان (Do Kown)، از بنیانگذاران ترافورم لبز، نسبت داده شده است.


طبق گزارش‌ها، تصمیم دادگاه استیناف مونته‌نگرو مبنی بر لغو حکم استرداد قبلی، دو کوان را که به اتهاماتی در رابطه با سقوط اکوسیستم ترا اعتراف کرده بود، امیدوار کرد.


حکم دستگیری او به اتهام دست داشتن در اسناد جعلی، اکنون به تعویق افتاده است. این پیروزی قانونی در دوره‌ای پر آشوب برای کوان به دست آمده که پس از سقوط ترا در اواسط سال ۲۰۲۲ به مونته‌نگرو فرار کرده بود.


بازپرس دادگاه به دلیل عدم وجود دلایل شفاف و موجه برای رسیدگی به درخواست استرداد از سوی ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی، نیاز به بررسی بیشتر را در دستور کار قرار داده است. محاکمه مجدد کوان یک مسئله مهم در نبرد حقوقی او است.


طبق گزارش‌هایی قبلی، وکیل کوان پیش‌تر به فشارهای سیاسی تاثیرگذار بر روند استرداد اشاره کرده بود. این مسئله باعث شده که پیچیدگی‌های بیشتری به پرونده اضافه شود.


اکنون با اینکه استرداد کوان به طور کامل لغو نشده و محاکمه مجدد در راه است، اما این تصمیم دادگاه موجب پویایی ارز دیجیتال ترا لونا شده است.


قیمت ترا لونا در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۸ درصد افزایش به ۱.۲۳ دلار رسیده است. حجم معاملات این رمزارز نیز طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیر ۱۳۳۸.۲۹ درصدی داشته و به ۱.۴۳۸۱ میلیارد دلار رسیده است.


چنین افزایش چشمگیری در قیمت و حجم معاملات طی ۲۴ ساعت نشان‌دهنده افزایش توجه فعالان بازار کریپتو به این رمزارز است. با این حال، اندیکاتورهای RSI، MACD و KST در تایم فریم روزانه، نشان از شرایط اشباع خرید و تضعیف قدرت حرکت صعودی دارند.


انتهای خبر

0
0