آکادمی هلاکوئی
1400/09/06
00:00
وارد شدن بازی CryptoTanks به صنعت GameFi !

با توسعه بیشتر صنعت بازی، راه های جدیدی…

با توسعه بیشتر صنعت بازی، راه های جدیدی برای استفاده و لذت دیجیتال در بازار ظاهر می شود. پس از توسعه صنعت گیم فای ( GameFi )، مفهوم جدید بازی برای کسب دآمد ( Play-to-Earn ) ارائه میشود و پروژه هایی مانند کریپتو تانکز ( CryptoTanks )، یکی از نمایندگان این صنعت در حال شکل گیری هستند.


با پیاده سازی فناوری NFT ، هر آیتم درون بازی می تواند نشان دهنده یک توکن غیر قابل تعویض( NFT ) باشد که برای نگهداری، فروش و خرید در دسترس است. با چنین فناوری، صنعت GameFi می تواند فرصت دوم را به بازی های فراموش شده مانند Tanks یا حتی Tamagochi بدهد.


CryptoTanks اولین محصول در صنعت GameFi نیست، اما یکی از اولین پروژه هایی است که دارای ویژگی های متمایز متعددی در مقایسه با بازی های دیگر است. مکانیزمی که به تازگی اجرا شده است، بازی را برای بازیکنانش لذت بخش تر و حتی گاهی سودآور می کند.


بازیکنان CryptoTanks می‌توانند از قابلیتی استفاده کنند که به طور گسترده در صنعت دیفای ( DeFi ) توزیع شده است، یعنی وام دادن. اگر یک وسیله نقلیه موثر و منحصر به فرد دارید، سایر بازیکنان نیز دوست دارند تانک شما را آزمایش کنند. برای حل این مشکل، CryptoTanks در حال معرفی ویژگی وام دهی خودرو است.


CryptoTanks - وارد شدن بازی CryptoTanks به صنعت GameFi !

با واگذاری وسیله نقلیه خود برای مدتی به بازیکنان دیگر، می توانید درآمد غیرفعالی دریافت کنید. علاوه بر این، با قرض دادن مخازن، فرصتی برای دریافت مجدد کالای خود با افزایش ارزش دارید. پس از اینکه تصمیم گرفتید وسیله نقلیه خود را بفروشید، در صورتی که نبردهای متعددی را پشت سر بگذارد و به سطح دیگری برسد، می توانید این کار را با حق بیمه قابل توجهی انجام دهید.


بازی CryptoTanks پذیرای انواع بازیکنان و حتی کسانی است که هرگز فرصت امتحان و کنترل یک ماشین جنگی مناسب نداشته اند. با انجام بازی‌ها و مسابقات معمولی، کاربران، واجد شرایط دریافت رمز تانک( TANK ) بعد از بازی می‌شوند. حتی اگر ببازید، باز هم تعدادی رمزارز دریافت خواهید کرد که روند بازی برای کسب درآمد را لذت بخش تر می کند.


CryptoTanks تقریبا بر روی تمام پلتفرم ها از جمله تلفن های همراه iOS و Android در دسترس است. در عین حال، چند پلتفرمی بودن بازی، خود از چندین زنجیره پشتیبانی می کند. در حالی که بازی بر روی بلاک چین اتریوم( Ethereum ) اجرا می شود، در راه حل لایه دوم پلی گان ( Polygon ) موجود است که تراکنش های درون بازی را سریع تر و مهمتر از آن، ارزان تر می کند.


با استفاده همزمان از دو بلاک چین، کاربران می‌توانند حتی تراکنش‌های کوچکی را در داخل بازی انجام دهند، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه‌های بالایی باشند که در دوره‌های شلوغی شبکه، در شبکه اتریوم ظاهر می‌شود.


CryptoTanks با ترکیب فناوری‌های جدید و تجربه‌های سنتی بازی، محیطی عالی برای بازی و کسب درآمد و در عین حال داشتن یک تجربه لذت‌بخش ایجاد می‌کند. فناوری NFT و بلاک چین، به طور کلی، فرصت های بیشتری را حتی برای بازی های چهار دهه ای مانند Tanks ارائه می دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0