آکادمی هلاکوئی
1400/05/18
12:00
تحلیل تکنیکال استلار( XLM)؛ دوشنبه ۱۸ مرداد

رمزارز استلار( XLM) در عرض ۱۸ روز بین…

رمزارز استلار( XLM) در عرض ۱۸ روز بین ۲۰ ژوئیه(۲۹ تیر) و ۸ آگوست(۱۷ مرداد) در مجموع ۵۸ درصد افزایش یافت. با توجه به اینکه چنین صعودی در بازار ارز های دیجیتال نیز صورت گرفته است ، اما اوضاع برای رمزارزهای بزرگ روبه تغییر است.


برای استلار ، اندیکاتور (MRI) سیگنال فروشی را با یک کندل قرمز به شکل “یک” در نمودار ۶ ساعته صادر کرده است، که نشان دهنده خستگی روند صعودی است. این الگوی تکنیکال اصلاحی را در یک الی چهار کندل پیش بینی می کند.


بنابراین سرمایه گذاران می توانند انتظار افت بیشتر قیمت را داشته باشند. اولین سطح حمایتی که خرس ها قرار است با آن روبرو شوند ۰.۲۶۲ دلار است ، اما ممکن است قیمت XLM در این سطح رنج بزند ، سپس به زیر سطح ۰.۲۵۱ دلاری کاهش یابد. در طی این سناریو ، از سطح فعلی ۱۲ درصد قیمت کاهش می یابد.


با توجه به حرکت ثابت استلار در حدود ۰.۲۵۱ دلار در زمان شروع رند صعودی ، فعالان بازار می توانند انتظار توقف فروش یکجا و ارزان استلار در این سطح را داشته باشند.


xlm 637640721844010565 300x175 - تحلیل تکنیکال استلار( XLM)؛ دوشنبه 18 مرداد

نمودار ۶ ساعته جفت ارز XLM/USDT صرف نظر از سناریوی نزولی ، اگر استلار بتواند سطح قیمت ۰.۲۸۶ دلاری را پس بگیرد، اوضاع به سرعت برای قیمت XLM تغییر می کند. این حرکت نشانگر بازگشت خریداران است. با افزایش بیشتر قیمت و بسته شدن کندلی ۶ ساعته به طور قاطع دربالای سقف نوسانی ۸ آگوست(۱۷ مرداد) در ۰.۳۱۴ دلار سناریوی نزولی باطل خواهد شد.


اگر مومنتوم گاوی در طی روند صعودی افزایش یابد، استلار می تواند به سطح مقاومت ۰.۳۳۱ دلاری برسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0