بورس۲۴
1400/05/19
09:10
از افزایش سرمایه های متعدد «شرنگی» تا تقاضا برای ورود به بازار بالاتر

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیمیایی رنگین ، با حضور اعضای مجمع و ‌حضور ۶۷.۰۳ درصد سهامداران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرکت شیمیایی رنگین برگزار و به صورت آنلاین نیز پخش ‌شد.

بورس۲۴ : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیمیایی رنگین ، با حضور اعضای مجمع و ‌حضور ۶۷.۰۳ درصد سهامداران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرکت شیمیایی رنگین برگزار و به صورت آنلاین نیز پخش شد.


در مجمع این شرکت ابراهیم فرخ نژاد مدیرعامل شرکت شیمیایی رنگین ضمن بیان گزارش عملکرد سال گذشته،در خصوص برنامه های توسعه ای شرکت و افق پیش رو و ایجاد اشتغال و بسترسازی فضای مناسب برای طرح های توسعه ای و همکاری با شرکت های دانش بنیان دراین حوزه مطابق با منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )مبنی بر " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " مطالبی را مطرح نمود.


افزایش تولید ، افزایش سرمایه از محل های مختلف و قابل انجام، فروش سرمایه گذاری های غیرمولد جهت هدایت نقدینگی به سمت تولید و انتقال به بازار بالاتر برنامه هایی بود که وی به آن اشاره داشت.


در طول مجمع سهامداران که نسبت به سرمایه فعلی شرکت رضایت نداشتند نسبت به دارایی های شرکت که از بدو تاسیس تا کنون مورد تجدید ارزیابی واقع نشده است و همچنین سود انباشته ۶۰۰ میلیارد ریالی که متناسب با آن افزایش سرمایه صورت نگرفته اعتراض خود را مطرح کردند.


همچنین سهامداران ضمن اعتراض به غیر واقعی بودن ارزش دفتری دارایی شرکت انتظار داشتند زمین و ساختمان و بسیاری از تجهیزات شرکت که از سال ۱۳۴۴ به روز رسانی نشده است مورد تجدید ارزیابی قرار بگیرد.


فرخ نژاد در پاسخ به سهامداران گفت: برنامه ما اصلاح ساختار صورت های مالی و واقعی شدن آنها است. انجام افزایش سرمایه در دستور کار شرکت قرار دارد و به دنبال آن درصدد ورود به بازار اصلی فرابورس هستیم.


در ادامه گزارش حسابرس قرائت شد و صورت‌های مالی با اکثریت آرا به تصویب رسید.


وی در ادامه، سود تقسیمی را از ۱۰ درصد به ۴۰ درصد (۶۰۰۰ ریال به ازای هر سهم) افزایش داد که با رضایت حضار همراه بود و تصویب شد.


انتهای خبر

0
0