آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
02:00
SEC خواستار رد شکایت سرمایه گذاران XRP شد!

ایلاد رویسمن، سرپرست سابق کمیسیون بورس و اوراق…

ایلاد رویسمن، سرپرست سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دادخواستی مبنی بر رد پتیشن ثبت شده توسط سرمایه گذاران XRP مطرح کرده است؛ سرمایه گذاران XRP (شاکیان) خواهان اصلاح شکایت SEC علیه شرکت ریپل شده اند. آنها طی این دادخواست که در اوایل ماه ژانویه (دی ماه) ارائه شده است، امیدوارند آن بخش از تصمیم SEC که توکن بومی ریپل را اوراق بهادار اعلام کرده، از دادخواست علیه شرکت ریپل حذف شود. علاوه بر درخواست اصلاح شکایت، شاکیان مدعی شدند که کمیسر سابق SEC، جی کلیتون، به خاطر شکایت SEC علیه ریپل، باعث خسارت «چند میلیون دلاری» به سرمایه گذاران XRP شده است.


با این حال، پرونده ی کمیسیون بورس اوراق بهادار به منظور بحث درباره ی دادخواست تنظیم‌شده توسط سرمایه گذاران ادامه یافت و اعلام شد که این دادخواست علاوه بر این که قصور در ادعای دریافت خسارت دارد، فاقد صلاحیت قانونی است.


“شاکیان نمی توانند ثابت کنند که هیچیک از کارکنان کمیسیون هیچ عمل خلاف قانونی در قبال آنها انجام داده باشند که مجبور به جبران ضرر و زیان باشند.”


ادعای شاکیان بر اساس لایحه ی آیین دادرسی مطرح نشده و اعلام نشده است که این لایحه امتناع از مصونیت حاکمیت را فراهم می کند.


علاوه بر این، قانونگذاران اظهار داشتند که سرمایه گذاران نمی توانند ثابت کنند که در صورتی که کمیسیون شکایت خود را اصلاح کند، صرافی های رمزنگاری که پیش از این توکن XRP را از لیست خود خارج کرده و معاملات آنرا متوقف کرده اند “شرایط را تغییر دهند یا ارزش XRP افزایش یابد.”


کمیسیون مدعی شد که اقدام قانونی آنها علیه ریپل «مطابق با اختیار قانونی» بوده است:


شاکیان قادر به طرح دعوی بر اساس استاتوی مانداموس (نوع خاصی از دعوی حقوقی علیه ادارات و شرکت ها در ایالات متحده) نمی باشند، چون نمی توانند ثابت کنند که کمیسیون به طور مشخص هیچ عمل خلاف قانونی بر علیه آنها مرتکب شده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: ambcrypto



انتهای خبر

0
0