آکادمی هلاکوئی
1400/10/02
00:10
برد گارلینگهاوس: ۲۰۲۱ ، با وجود شکایت SEC ، قوی‌ترین سال ریپل بود!

برد گارلینگهاوس(Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل(Ripple)، در یک سری…

برد گارلینگهاوس( Brad Garlinghouse )، مدیرعامل ریپل( Ripple )، در یک سری توئیت فاش کرد که شرکت او علی‌رغم نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC )، توانسته بهترین سال خود را تا به امروز به دست آورد.


Garlinghouse ادعا می‌کند که راه‌حل نقدینگی مبتنی بر ریپل ( XRP )، اکنون یک چهارم حجم دلار ایالات متحده پردازش شده توسط شبکه ریپل نت ( RippleNet ) را تشکیل می‌دهد. تراکنش های ODL از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ (تابستان ۱۳۹۹)، حدود ۲۵ برابر افزایش یافته است.


ریپل همچنین کریدورهای جدید ODL را در ژاپن و امارات افتتاح کرده است. علاوه بر این، بوتان و پالائو با این ارائه دهنده فناوری دفتر کل توزیع شده همکاری کرده اند تا به آنها کمک کنند ارزهای دیجیتال ملی خود را راه اندازی کنند. در ماه مارس(اسفند ۱۳۹۹)، ریپل از راه اندازی نسخه خصوصی ایکس آر پی لجر ( XRP Ledger ) به طور خاص برای بانک های مرکزی خبر داد.


ریپل 3 - برد گارلینگهاوس: 2021 ، با وجود شکایت SEC ، قوی‌ترین سال ریپل بود!

گارلینگهاوس معتقد است که کاهش “ماکسیمالیسم”، یک پیشرفت مثبت برای این صنعت است که به افراد اجازه مشارکت بیشتری می دهد.


همانطور که U.Today گزارش داد، SEC دقیقا یک سال پیش ریپل را به دادگاه برد. گارلینگهاوس در تاپیک طولانی خود در توئیتر، بار دیگر این تنظیم کننده را مورد هدف قرار داد و تکرار کرد که شکایت آن حمله به کل صنعت ارزهای دیجیتال است.


رئیس Ripple شخصا رئیس SEC ، گری گنسلر( Gary Gensler ) را به دلیل امتناع از اظهار نظر در مورد وضعیت اتر( Ether ) فراخواند. گارلینگهاوس پس از ادعای اینکه دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتر، توانسته است به دلیل شفافیت قانونی از XRP پیشی بگیرد، بار دیگر خواستار شرایط بازی برابر است:


“این صنعت نباید به دلیل درخواست برای وضوح نظارتی و مقرراتی که به طور مداوم با یک زمین بازی برابر اعمال می شود، مجازات شود.”


در اواسط نوامبر(آبان)، Ripple چارچوب نظارتی خود را منتشر کرد که موردی را برای ایجاد سندباکسهای تنظیم کریپتو ایجاد می‌کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0