آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
14:10
تحلیل تکنیکال کریپتو دات کام(CRO)؛ شنبه ۲۵ دی

رمزارز کریپتودات کام (CRO) از ۸ ژانویه (۱۸…

رمزارز کریپتودات کام (CRO) از ۸ ژانویه (۱۸ دی) در حدود سطح حمایت ۰.۴۴۱ دلاری ، سه کف نوسانی ایجاد کرد که به شکل گیری یک الگوی بازگشتی کف سه قلو منتهی شد. این الگو حاکی از پایان روند نزولی است و آغاز یک روند صعودی را پیش بینی می کند.


ناحیه تقاضای روزانه که از ۰.۳۸۴ دلار به ۰.۴۵۶ دلار متغیر است ، اساس وپایه شکل گیری این الگوی گاوی است و سناریوی صعودی حاصل شده را مورد حمایت قرار می دهد. بنابراین، سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که فشار خرید CRO به سرعت افزایش یابد و قیمت را به سد مقاومت فوری در ۰.۵۱۲ دلار برساند.


اگر خریداران با هم متحد شوند، آلت کوین کریپتودات کام می تواند فرصت خوبی داشته باشد که مقاومت مذکور را به سطح حمایتی تبدیل کند که از آن ، روند صعودی بعدی خود را آغاز کند. سد مقاومت هفتگی در ۰.۵۶۲ دلار تارگت بعدی گاوها خواهد بود که در مجموع حاکی از رشد ۲۱ درصدی CRO است.


CROPERP 2022 01 15 13 50 05 637778316132755030 300x170 - تحلیل تکنیکال کریپتو دات کام(CRO)؛ شنبه 25 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز CRO/USDT صرف نظر از چشم انداز صعودی و سطح حمایتی قدرتمند CRO ، معامله گران باید مراقب سقوط بازار باشند. در صورتی که سقوط بازار ، CRO را به سطوح پایین تر برساند و کندلی چهار ساعته زیر سطح حمایت ۰.۳۸۴ دلاری بسته شود ، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی صعودی مذکور باطل خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0