مبین تحلیل
1400/03/04
10:21
#حوالی_بازار 📌 تعیین نامزدهای نهایی انتخابات 🔸 آقایان رئیسی ، رضایی ، مهرعلیزاده ، جلیلی ، زاکانی ، همتی و قاضی زاده هاشمی تایید شده های احتمالی ...

#حوالی_بازار



📌 تعیین نامزدهای نهایی انتخابات



🔸 آقایان رئیسی ، رضایی ، مهرعلیزاده ، جلیلی ، زاکانی ، همتی و قاضی زاده هاشمی تایید شده های احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری هستند.


🔸 #شاخص_دلار کانال ۹۰٪ را شکست و باز هم کاهشی شد. این روند برای #اونس و #کامودیتی ها مثبت ارزیابی می شود و اونس فرصت های زیادی برای دست یابی به سقف قبلی را دارد.


🔸 #رمزارز ها به عنوان رقیب اصلی اونس در محدوده خنثی با ارزش بازار ۱،۶۰۰ میلیارد دلاری قرار دارد که البته با ورود مجدد ایلان ماسک به بازی رمزارزها این بار شاهد رشد #بیت_کوین و افزایش سهم بازار این ارز به ۴۵٪ از کل ارزش این بازار شدیم.


🔸 در بخش صنعتی بورس کالا #گندله با حدود ۳۰٪ نرخ شمش #فخوز کشف قیمت شد و شمش #آلومینیوم هم با دلار ۲۱،۷۰۰ تومانی قیمت خورد. محصولات پتروشیمی هم عمدتا یا بدون تغییر قیمت و یا با کاهش نسبی همراه بودند.


🔸 فردا عرضه اولیه #غکورش را در پیش داریم که بعد از #اپال بزرگترین عرضه اولیه چند ماهه اخیر است. رشد فروش و سودآوری در سال های ۹۸ و ۹۹ از شاخصه های این شرکت هم گروه #افق می باشد.


➖➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0