کانال عرضه اولیه
1402/08/22
09:40
🔵🔴⚫️👈 در پاسخ به سوال کاربران در خصوص عرضه #کرومیت ♦️👈 عرضه اولیه #کرومیت در روز چهارشنبه مورخ 24 آبان و به روش ترکیبی است که ابتدا صندوق ها کشف...

🔵🔴⚫️👈 در پاسخ به سوال کاربران در خصوص عرضه #کرومیت



♦️👈 عرضه اولیه #کرومیت در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ آبان و به روش ترکیبی است که ابتدا صندوق ها کشف قیمت می کنند سپس با توجه به قیمت کشف شده سهامداران خرد سفارش گذاری می کنند.



♦️👈 با توجه به اینکه کشف قیمت در همان روز عرضه؛ توسط صندوقها انجام می شود نمی توان تخمین درستی در خصوص میزان مبلغ مورد نیاز برای خرید سهم برآورد کرد. صرفا می شود با اما و اگر پیش فرضی را ارائه داد.



♦️👈 حداکثر نقدینگی با تعداد ۲۴۸ سهم و قیمت ارزشگذاری ۶/۶۳۵ ریالی چیزی حدود ۱۶۵ هزار تومان خواهد بود که قطعا از این مبلغ با توجه به تعداد شرکت کننده کمتر خواهد شد



♦️ 👈 مثلا با فرض مشارکت ۱ میلیون نفری؛ چنانچه کشف قیمت آن با توجه به قیمت ارزشگذاری آن( ۶/۶۳۵ ریال) بر همین حول و حوش باشد حدود ۱۲۴ سهم و مبلغ ۸۲ هزار تومان نیاز هست.



♦️👈 با فرض مشارکت ۱.۳۰۰ میلیون نفری؛ چنانچه کشف قیمت آن با توجه به قیمت ارزشگذاری آن( ۶/۶۳۵ ریال) بر همین حول و حوش باشد حدود ۹۵ سهم و مبلغ ۶۳ هزار تومان نیاز هست.



♦️ 👈 با فرض مشارکت ۱.۶۰۰ میلیون نفری؛ چنانچه کشف قیمت آن با توجه به قیمت ارزشگذاری آن( ۶/۶۳۵ ریال) بر همین حول و حوش باشد حدود ۷۷ سهم و مبلغ ۵۱ هزار تومان نیاز هست.



♦️👈 تخمین دقیقتر پس از کشف قیمت توسط صندوقها انجام خواهد گرفت.



👈

انتهای خبر

0
0