بورس پرس
1400/06/17
00:00
دلایل عدم ثبت افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از سود انباشته و وعده برگزاری مجمع

شرکت بورسی با اعلام دلایل عدم ثبت افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از محل سود انباشته از برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده برای تصویب صورت های مالی در سریعترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت حفاری شمال ضمن اعلام دلایل عدم ثبت افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از محل سود انباشته از برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده برای تصویب صورت های مالی در سریعترین زمان ممکن خبر داد.


براین اساس، مسعود عبدی مدیرعامل "حفاری" پیرو اطلاعیه منتشره در نهم مرداد اعلام کرد: مدیران و اعضای هیات مدیره از تمام فرصت های قانونی در جهت تسریع در انجام مراحل ثبت صورتجلسه مجمع فوق العاده ۱۶ اسفند استفاده کرده و تا به نتیجه رسیدن این مهم از هیچ اقدامی صرف نظر نخواهند کرد.


این شرکت پس از دریافت مجوزهای مربوطه کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه فوق را در سوم شهریور در اختیار اداره ثبت شرکت ها قرار داده و طبق پیگیری‌های انجام شده آگهی دعوت به مجمع عادی بطور فوق العاده برای ۱۵ شهریور منتشر شد.


متاسفانه ۱۴ شهریور زمانی که این شرکت منتظر اعلام ابلاغیه ثبت صورتجلسه از سوی اداره ثبت شرکت‌ها بود این اداره درخواست اصلاحاتی در مستندات مربوطه را اعلام کرد که شرکت به ناچار مجمع عادی بطور فوق العاده ۱۵ شهریور را لغو کرد. مدیران شرکت خود را متعهد می دانند به محض اخذ تاییدیه اداره ثبت شرکت ها، موضوع را اطلاع رسانی و مجمع عادی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۹۹ را در سریعترین زمان ممکن برگزار کنند.


بنابراین گزارش، مجمع فوق العاده حفاری شمال ۱۶ اسفند برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از محل سود انباشته مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0