اخبار اکس نوین
1400/09/01
00:00
ادوارد اسنودن توضیح می‌دهد که چرا به دوج کوین و شیبا اینو علاقه‌ای ندارد

اکس نوین: ادوارد اسنودن، افشاگر مشهور ۳۸ ساله در رشته توییتی موضع خود را در رابطه با جنون پیرامون کوین‌های الهام گرفته از سگ همچون شیبا و دوج کوین بیان کرد. این کارشناس امنیت سایبری مدعی است که به دلیل شوخ‌طبعی ضعیف خود به ارزهای دیجیتالی چون دوج کوین و شیبا با بدبینی نگاه می‌کند. علاوه بر این، وی نگران این واقعیت است که بسیاری از خریداران ممکن است این کوین‌ها را با سرمایه‌گذاری قانونی اشتباه بگیرند و از نظر مالی متضرر شوند. اسنودن در توییتی در این رابطه نوشت: من هرگز طرفدار پول‌های سگی نبوده‌ام چراکه من یک منتقد بدون حس شوخ‌طبعی هستم. فکر می‌کنم بسیاری از افراد جدی…

اکس نوین : ادوارد اسنودن، افشاگر مشهور ۳۸ ساله در رشته توییتی موضع خود را در رابطه با جنون پیرامون کوین‌های الهام گرفته از سگ همچون شیبا و دوج کوین بیان کرد.


این کارشناس امنیت سایبری مدعی است که به دلیل شوخ‌طبعی ضعیف خود به ارزهای دیجیتالی چون دوج کوین و شیبا با بدبینی نگاه می‌کند.


علاوه بر این، وی نگران این واقعیت است که بسیاری از خریداران ممکن است این کوین‌ها را با سرمایه‌گذاری قانونی اشتباه بگیرند و از نظر مالی متضرر شوند.


اسنودن در توییتی در این رابطه نوشت:


من هرگز طرفدار پول‌های سگی نبوده‌ام چراکه من یک منتقد بدون حس شوخ‌طبعی هستم. فکر می‌کنم بسیاری از افراد جدی آن را با یک سرمایه‌گذاری اشتباه می‌گیرند و صدمه می‌بینند. اما بیلی همیشه تلاش زیادی کرده تا صدای مثبتی در این فضا باشد.


علیرغم انتقاد عضو سابق آژانس امنیت ملی از دوج کوین و میم کوین‌ها، وی از بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین تمجید کرد و او را «صدایی مثبت» در جامعه ارزهای دیجیتال خطاب کرد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد که به افرادی با کوین‌های سگی به جای جدی گرفتن آنها به عنوان یک شوخی بیهوده برخورد می‌کنند احترام می‌گذارد. چندی پیش اسنودن نسبت به سرمایه‌گذاری در میم کوین‌هایی چون شیبا به دنبال کنندگان توییتری خود هشدار داده بود.


در ادامه، ادوارد اسنودن بدون اشاره به کسی، سرمایه‌دارانی را هدف قرار داد که در رابطه با بیت کوین چیزهایی منفی می‌نویسند و در عین حال از کوین‌های متمرکزی که به عقیده وی «کوین‌های زباله متمرکز» هستند حمایت می‌کنند.


علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد که سرورهایی که از آنها برای افشای اطلاعات بسیار محرمانه به روزنامه‌نگاران استفاده می‌کرد با کمک بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان پرداخت شده بودند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0