آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
14:20
صرافی Huobi ثبت نام کاربران جدید از سرزمین اصلی چین را تعلیق می کند

کالین وو(Colin Wu) ، روزنامه نگار کریپتوی چینی…

کالین وو(Colin Wu) ، روزنامه نگار کریپتوی چینی در توئیتی نوشت که هیوبی(Huobi) ، بزرگترین محل معاملات رمزارز در چین ، به دلیل افزایش فشارهای نظارتی در این کشور ، باز کردن حساب برای کاربران جدید در سرزمین اصلی چین را موقتا متوقف کرده است.


1 2 - صرافی Huobi ثبت نام کاربران جدید از سرزمین اصلی چین را تعلیق می کند

هیوبی به ممنوعیت جدید کریپتوی چین پاسخ می دهد


خبرگزاری ۸BTC که اخبار کریپتو مربوط به چین را پوشش می دهد نیز در توئیتی اعلام کرد که سرزمین اصلی چین از لیست انتخاب کشور/منطقه برای ثبت نام برنامه Huobi حذف شده است. تایوان و هنگ کنگ همچنان باقی مانده اند.


2 2 - صرافی Huobi ثبت نام کاربران جدید از سرزمین اصلی چین را تعلیق می کند

وو ادامه می دهد و می گوید ، از نظر او ، سیاست سخت گیرانه جدید در مورد ارزهای دیجیتال در کشور احتمالا صرافی های کریپتو و سایر مشاغل مرتبط با کریپتو را مجبور می کند به سنگاپور منتقل شوند و شرکت های استخراج بیت کوین را به ترک کشور وا می دارد. وو ایالات متحده را به عنوان یکی از مکان های هدف که احتمال دارد استخراج کنندگان رمزارز از چین به آنجا نقل مکان کنند ، نامیده است.


او می گوید دلیل این امر این است که ایالات متحده سرمایه و برق زیادی برای ماینرها دارد. در مورد سنگاپور ، مقامات این کشور دوستدار کریپتو هستند و این کشور فرهنگ مشابهی با چین دارد.


Cobo Wallet با ۴۰ میلیون دلار سرمایه جدید به سنگاپور نقل مکان می کند


یک کیف پول رمزارزی پیشرو، Cobo پس از جمع آوری ۴۰ میلیون دلار در دور تامین سرمایه سری B ، مقر خود را از پکن به سنگاپور منتقل کرد. این شرکت قصد دارد با این پول خدمات مالی غیر متمرکز را به عنوان یک سرویس (DFaaS)، را راه اندازی کند.


3 - صرافی Huobi ثبت نام کاربران جدید از سرزمین اصلی چین را تعلیق می کند

وو اظهار داشت که اکثریت موسسات کریپتوی چین در حال حاضر در پی اقدامات جدید سرکوبگرانه مقامات مقر خود را از چین به سنگاپور منتقل می کنند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0