رمزارز نیوز
1402/12/23
15:00
پامپ قیمت پپه در پی توییت جدید ایلان ماسک!

در حالی که پس از کاهش شدید قیمت توکن‌های شیبا، دوج‌کوین و فلوکی، به نظر می‌رسید بخش میم‌کوین‌ها دچار رکود شده است، پست اخیر ایلان ماسک بار دیگر موجب رونق این بخش شد.


اخیرا ایلان ماسک پستی را در پلتفرم X منتشر کرده که توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و به خصوص میم‌کوین‌ها را به خود جلب کرده است. پست وی حاوی تصویری از پپه قورباغه است که باعث شد قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) افزایش چشمگیری را تجربه کند.

pepe-coin-soars-12-as-speculations-build-over-elon-musks-pepe-promotion

در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه پس از افزایشی ۱۲.۸۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۰۹۳۱۴ دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات و ارزش بازار این ارز دیجیتال به ترتیب ۲۸.۵۳ و ۱۳.۴۰ درصد افزایش یافته است.


در همین حال، داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که سود باز معاملات آتی و آپشن این میم‌کوین با افزایشی ۱۵.۳۳ درصدی به ۱۲۵.۴۴ میلیون دلار رسیده و حجم آن نیز با رشدی ۴۸.۴۹ درصدی به ۱.۳۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.


شاخص قدرت نسبی (RSI) در حوالی سطح ۷۲ قرار گرفته که می‌تواند به معنی تثبیت و سپس، اصلاح قیمت در کوتاه مدت باشد. با این حال، با توجه به توییت اخیر ماسک، موجی از خوش‌بینی برای آینده این ارز دیجیتال به وجود آمده است.


انتهای خبر

0
0