آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
20:40
مهمترین سازمان قانونگذار مالی کره جنوبی به وضع قوانین جدید برای ارزهای دیجیتال سرعت می بخشد

کیم جو هیون، رئیس کمیسیون خدمات مالی کره…

کیم جو هیون، رئیس کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی (FSC) در نشست روز پنجشنبه مجلس ملی گفت: یک کارگروه متشکل از کارشناسان بخش خصوصی و وزارتخانه های مربوطه “فرایند بررسی لوایح مربوط به دارایی های مجازی را تسریع خواهند کرد.”


بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، کیم گفت که قانون آتی رمزارز رویکردی «متوازن» به سمت توسعه فناوری بلاک چین، حمایت از سرمایه‌گذاران و ثبات بازار خواهد داشت.


کیم گفت: «با توجه به ویژگی‌های دارایی‌های مجازی که غیرمتمرکز بودن، ناشناس بودن و فراملیتی است، [FSC] در سطح بین‌المللی ارتباط برقرار خواهد کرد و با قوام مقررات جهانی مطابقت خواهد داشت.


رئیس جمهور کره جنوبی، یون سوک یول، قانونگذاری مجموعه ای جامع از مقررات در مورد کریپتو را وعده داده است که نام آزمایشی آن قانون اساسی دارایی دیجیتال است که از ۱۳ پیشنهاد که در مجلس ملی مورد بحث قرار می گیرد پدید خواهد آمد.


شایعات در بازار در مورد قانون جدید پس از فروپاشی پروژه کریپتو Terra-LUNA در کره جنوبی که حدود ۲۸۰۰۰۰ نفر را در این کشور تحت تاثیر قرار داد،تشدید شد.


کیم از زمان انتصاب خود به عنوان رئیس FSC در ماه گذشته،خبر از اصلاحات جامعی در مقررات مالی کشور در راستای انتقال دیجیتال جهانی اعلام دادا است که می تواند به بانک های کره جنوبی اجازه دهد تا به طور مستقیم به دنبال کسب و کار در فضای ارزهای دیجیتال باشند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: forkast


انتهای خبر

0
0