اخبار اکس نوین
1400/12/17
16:42
آموزش خرید بیت کوین با تراست ولت

کیف پول تراست ولت یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و با استفاده از آن می توانید به راحتی ارزهای دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنید. از آنجا که خرید بیت کوین با تراست ولت بسیار ساده است و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده ای ندارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای خرید Bitcoin از این کیف پول استفاده کنند. به همین دلیل در این مقاله از اکس نوین می خواهیم کارهایی را که باید برای انجام این معامله در Trust Wallet انجام دهید، به شما آموزش دهیم. ۱- نسخه تراست…

کیف پول تراست ولت یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری برای نگهداری ارز دیجیتال است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و با استفاده از آن می توانید به راحتی ارزهای دیجیتال مختلف را خرید و فروش کنید. از آنجا که خرید بیت کوین با تراست ولت بسیار ساده است و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده ای ندارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای خرید Bitcoin از این کیف پول استفاده کنند. به همین دلیل در این مقاله از اکس نوین می خواهیم کارهایی را که باید برای انجام این معامله در Trust Wallet انجام دهید، به شما آموزش دهیم.


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


مرحله اول خرید بیت کوین با تراست ولت این است که نسخه سازگار با سیستم عامل خود را از سایت مربوط به این کیف پول نرم افزاری دانلود کنید. Trust Wallet در دو نسخه مخصوص اندروید و iOS وجود دارد و شما می توانید به طور هم زمان آن را بر روی چند دستگاه نصب کنید. در نتیجه همواره به آن دسترسی خواهید داشت. در زمان دانلود کردن این کیف پول حتما باید دقت کنید که از یک وب سایت معتبر استفاده نمایید؛ زیرا قرار است ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهداری کنید و نیاز به امنیت خواهید داشت.


مرحله دوم از این فرایند این است که شما باید Trust Wallet را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب نمایید. برای این کار باید گزینه Install را زده و سپس بر روی گزینه Create a new wallet کلیک کنید. حالا تیک پایین صفحه را برای قبول قوانین و مقررات بزنید و گزینه Continue را انتخاب کنید. در این قسمت کیف پول تراست ولت یک رمز عبور ۱۲ کلمه ای را به شما نمایش می دهد که باید آن را برای ورودهای بعدی یادداشت نمایید. این کلمه عبور را حتما در جای امنی نگهداری کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید برای بازیابی کیف پول از آن استفاده نمایید. پس از نوشتن کلمه های عبور، بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا مراحل نصب تراست ولت تکمیل شود.


مرحله سوم از خرید بیت کوین با استفاده از این کیف پول، پیدا کردن آدرس BTC است. شما باید این آدرس را برای شخصی ارسال کنید که قصد دارید بیت کوین را از او بخرید. به این ترتیب او می تواند Bitcoin خریداری شده را به حساب شما واریز کند. برای این کار باید در قسمت جستجوی توکن ها، عبارت BTC را تایپ کرده و Bitcoin را انتخاب کنید. حالا وارد صفحه مربوط به این ارز دیجیتال شده اید و سه گزینه Copy، Send و Recieve پیش روی شما قرار دارد. در این مرحله باید گزینه Copy را انتخاب کرده و آن را برای شخصی که قرار است بیت کوین را به حسابتان واریز کند، ارسال نمایید.


پس از اینکه آدرس کیف پول تراست ولت خود را کپی کردید، زمان آن فرا رسیده که از آن استفاده کنید. برای این کار می توانید این کلید عمومی را در اختیار شخص فروشنده قرار دهید. همچنین اگر قصد خرید بیت کوین از صرافی را دارید، باید این آدرس را در قسمت مربوطه در اپلیکیشن صرافی وارد کنید. به این ترتیب مقداری از بیت کوین که خریداری کرده اید، به حساب شما واریز خواهد شد و می توانید این مبلغ اضافه شده را در کیف پول نرم افزاری تان مشاهده کنید.


همان طور که دیدیم خرید بیت کوین در تراست ولت تنها با پشت سر گذاشتن چند مرحله ساده امکان پذیر است. اما سوال اینجا است که آیا می توان این ارز دیجیتال را چنج کرد؟ بله. برای این کار باید در پایین صفحه بر روی آیکونی که شبیه به دو فلش عمودی در کنار هم است، کلیک کنید. سپس ارزی را که قصد چنج کردن آن با بیت کوین را دارید، انتخاب کرده و مقدار مورد نظر را هم وارد کنید. پس از انتخاب دو ارز و وارد کردن مقدار، بر روی گزینه Next کلیک کنید تا دارایی ذخیره شده در تراست ولت شما تبدیل به بیت کوین شود.


جمع بندی


تراست ولت از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری با یک رابط کاربری بسیار ساده است. از آنجا که امکان خرید بیت کوین با تراست ولت به صورت مستقیم فراهم شده است، خیلی از کاربران از این گزینه ساده برای خرید Bitcoin استفاده می کنند. برای این کار شما می توانید آدرس کیف پول خود را کپی کرده و در اختیار فروشنده یا صرافی قرار دهید تا بیت کوین را به حساب آن واریز کنند. همچنین می توانید ارزهای دیجیتال ذخیره شده در کیف پول را به طور مستقیم به بیت کوین تبدیل کرده و به این ترتیب با چنج کردن، Bitcoin به دست آورید.


انتهای خبر

0
0