آکادمی هلاکوئی
1400/03/17
13:20
تحلیل تکنیکال تزوس(XTZ)؛ دوشنبه ۱۷ خرداد

رمزارز تزوس طی ۲۴ ساعت گذشته به واسطه…

رمزارز تزوس طی ۲۴ ساعت گذشته به واسطه ی یک روند ،۱۶ درصد صعود کرد و در طی آن ، به سطح قیمت ۳.۹۰ دلاری که درحال حاضر در آن معامله می شود ، رسید. رسیدن تزوس به مرز ۴ دلاری محتمل به نظر می رسد. با این حال ، سرمایه گذاران همچنین باید سقف این محدوده را که در ۴.۱۷ دلار است ، در نظر بگیرند.


قیمت تزوس احتمالا پس از امتحان مجدد هر یک از سطوح فوق الذکر ،روند اصلاحی خود را به سمت ناحیه ی تقاضا از ۳.۴۷ دلار تا ۳.۵۴ دلار آغاز خواهد کرد.


اگر قدرت فروشندگان بیشتر شود ، این روند نزولی می تواند قیمت را تا سطح اصلاحی ۵۰ ٪ فیبوناچی در ۳.۳۰ دلار کاهش دهد.


در شرایط بسیار نزولی ، قیمت مجددا می تواند سطح اصلاحی ۷۰.۵٪ فیبوناچی را در ۲.۹۴ دلار امتحان کند.


نمودار ۴ ساعته جفت ارز XTZ / USDT


جالب اینجاست که حجم اجتماعی قیمت تزوس در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) با جهش چشمگیری روبرو شده است. با افزایش این معیار ، سناریوی نزولی توسط این نمودار تایید می شود و این نمودار احتمال میدهد که سرمایه گذاران می توانند پس از افزایش قیمت ، سیو سود کنند و منجر به نوسانات نزولی شوند.


نمودار حجم اجتماعی XTZ اگر خریداران موفق به عبور از سقف محدوده در ۴.۱۷ دلار شوند و یک کندل قاطع ۴ ساعته را بالاتر از ۴.۴۰ دلار ایجاد کنند، سناروی نزولی مذکور باطل خواهد شد.


در چنین شرایطی ، قیمت تزوس ممکن است سقف محدوده ی قیمتی خود را مجددا امتحان کند و روند صعودی خود را آغاز کند که در طی آن می تواند تا سطح ۱۲۷.۲٪ فیبوناچی اکستنشن در ۴.۶۵ دلار افزایش یابد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: Fxstreet


انتهای خبر

0
0