رمزارز نیوز
1402/03/08
16:46
فعال شدن کیف پول قدیمی اتریوم با میلیون‌ها دلار سرمایه پس از ۸ سال!

یکی از کیف پول‌های قدیمی و غیرفعال اتریوم پس از ۸ سال از خواب بیدار شد و میلیون‌ها دلار را جابه‌جا کرد. مالک… مطالعه مطلب ...

یکی از کیف پول‌های قدیمی و غیرفعال اتریوم پس از ۸ سال از خواب بیدار شد و میلیون‌ها دلار را جابه‌جا کرد.


مالک این کیف پول، این توکن‌ها را در طول ICO (عرضه اولیه کوین) اتریوم در سال ۲۰۱۵ به دست آورد. در آن زمان ارزش هر ETH تنها ۳۱ سنت بود.


این کیف پول که از سال ۲۰۱۵ غیرفعال بود، پس از هشت سال خواب ناگهانی بیدار شد و در مجموع ۸,۰۰۰ ETH را تنها در دو دقیقه منتقل کرد. در زمان نگارش این خبر، دارایی این کیف پول تقریبا ۱۴.۷ میلیون دلار ارزش دارد. با توجه به قیمت فعلی اتریوم در محدوده ۱,۹۱۷ دلار، این یک سود خیره‌کننده ۵۹۰،۰۰۰ درصدی برای مالک این کیف پول است.


کاربران حوزه ارزهای دیجیتال در مورد دلیل این انتقال به گمانه‌زنی پرداختند. یکی از کاربران نوشت که مالک این کیف پول به تازگی از زندان آزاد شده است، یکی دیگر با اظهاراتی طنزآمیز گفت که آنها در حال انتقال وجوه از یک کیف پول Ledger قدیمی هستند و به کنایه، انتقاد خود را از ارتقاء جدید و بحث‌برانگیز Recover این شرکت مطرح کرد.


البته این تنها کیف پول اتریوم دوران ICO نیست که در ماه‌های اخیر دوباره بیدار شده است. در ۲۴ آوریل، کیف پول دیگری که ۲,۳۶۵ اتریوم (۴.۵ میلیون دلار) در کیف پول خود داشت، اولین تراکنش خود را پس از نزدیک به هشت سال انجام داد و ۲,۳۶۰ ETH را به آدرس کیف پول جدیدی منتقل کرد.


در تاریخ ۵ مارس نیز، یک کیف دیگر پس از پنج سال غیرفعال بودن، ۱۰,۲۲۶ ETH (۱۹.۶ میلیون دلار) را به آدرس کیف پول جدیدی منتقل کرد.


جالب توجه است که بر اساس داده‌های DeBank، یک ردیاب کیف پول Web۳، این کیف پول جدید همچنین دارای یک میم کوین به ارزش ۴۶ دلار به نام Gensler (GENSLR) است همچنین توکن دیگری به نام Dejitaru Tsuka (TSUKA) که از اژدها الهام گرفته شده، با ارزش فقط ۰.۲۴ دلار نیز در این کیف پول موجود است.


انتهای خبر

0
0