بورس۲۴
1400/05/04
17:50
واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت ۳۰ ٪تادیه از ۶مرداد پذیره نویسی می شود

به گزارش بورس ۲۴، واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت ۳۰درصد تادیه از روز چهارشنبه ۶مرداد ۱۴۰۰ تا ۱۲ مرداد به مدت ۵ روز کاری پذیره نویسی می شود. حوزه فعالیت صندوق فناوری های مالی، فناوری های اطلاعات و ارتباطات، فناوری های محیط زیستی، کشاورزی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی و معدنی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته می باشد. تعداد کل واحد های سرمایه گذاری ۱،۵۰۰،۰۰۰ واحد می باشد که نصف آن سهام ممتاز و ما بقی عادی است ، و ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری ۱۰۰هزار تومان و مبلغ پرداخت شده از ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری ۳۰هزار تومان و مبلغ تعهد شده ۷۰ هزار تومان می باشد.عمر صندوق ۷سال می باشد. حداقل واحد خریداری توسط کد حقیقی و حقوقی ۱هزار واحد و حداکثر خرید کد حقیقی ۷۵ هزار واحد و کد حقوقی ۴۰۰هزار واحد سرمایه گذاری می باشد. مدیر صندوق شرکت سبدگردان زاگرس و موسسین، صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کارافتادگی و پس انداز بانک های ملی و ادغام شده، شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها،صندوق نوآوری و شکوفایی می باشد.

واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت ٣٠ %تأدیه از ۶مرداد پذیره نویسی می شود

به گزارش بورس۲۴ ، واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت ۳۰درصد تادیه از روز چهارشنبه ۶مرداد ۱۴۰۰ تا ۱۲ مرداد به مدت ۵ روز کاری پذیره نویسی می شود.


حوزه فعالیت صندوق فناوری های مالی، فناوری های اطلاعات و ارتباطات، فناوری های محیط زیستی، کشاورزی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی و معدنی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته می باشد.


تعداد کل واحد های سرمایه گذاری ۱،۵۰۰،۰۰۰ واحد می باشد که نصف آن سهام ممتاز و ما بقی عادی است ، و ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری ۱۰۰هزار تومان و مبلغ پرداخت شده از ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری ۳۰هزار تومان و مبلغ تعهد شده ۷۰ هزار تومان می باشد.عمر صندوق ۷سال می باشد.


حداقل واحد خریداری توسط کد حقیقی و حقوقی ۱هزار واحد و حداکثر خرید کد حقیقی ۷۵ هزار واحد و کد حقوقی ۴۰۰هزار واحد سرمایه گذاری می باشد.


مدیر صندوق شرکت سبدگردان زاگرس و موسسین، صندوق بازنشستگی، وظیفه، از کارافتادگی و پس انداز بانک های ملی و ادغام شده، شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها،صندوق نوآوری و شکوفایی می باشد.


انتهای خبر

0
0