تحلیل کاربردی هلالات
1400/07/06
12:19
#با_گزارشات #شهریور #فلزات_آهنی #فولاد در میان 10 شرکتی که گزارش ماهانه داده اند، عموم شرکت ها درآمد کمتری نسبت به بهار محقق کرده اند. در این میان...

#با_گزارشات #شهریور #فلزات_آهنی #فولاد



در میان ۱۰ شرکتی که گزارش ماهانه داده اند، عموم شرکت ها درآمد کمتری نسبت به بهار محقق کرده اند. در این میان #فولاد ۴درصد کمتر از بهار درآمد داشته و سایرین کاهش درآمد بیشتری را تجربه کرده اند که علت آن البته قطعی برق است. تابستان به تابستان اگر بررسی کنیم، #فولاد ۱۲۱درصد رشد درآمد داشته که بهترین عملکرد است. پس ازان #فخوز رشد ۴۵درصد نسبت به تابستان و افت ۱۵درصد نسبت به بهار را گزارش کرده است.



فولاد و فخوز که به ترتیب ۴۷۳ ریال و ۷۵۳ریال سود در بهار داشتند، طی تابستان نیز در همین محدوده سود ساخته اند اما سود انتظاری نسبت به تابستان قبلی به ترتیب ۷۰درصد و ۳۵درصد می تواند تقویت شود .لذا P.e ۶.۴ فولاد و ۵.۹ فخوز تا حدودی بهبود می یابد.



#کاوه در تابستان درآمد خوبی نداشت و ۴۶درصد کمتر از بهار بوده و نسبت به تابستان قبلی هم کاهش جزئی را تجربه کرده است. در همین گروه-صنعت #فاما #فپنتا نسبت به بهار و تابستان قبلی رشد داشتند. #فخاس و #فولاژ هم نسبت به تابستان قبلی و بهار ۱۴۰۰ نمی توانند کارنامه درخشانی داشته باشند و احتمالا یک گزارش نرمال بدهند.

انتهای خبر

0
0