بورس پرس
1400/02/07
00:00
شرکت غایب ۴ ماهه قرارداد خرده فروشی برق منعقد کرد / پیش بینی سود

شرکت بازار پایه ای با غیبت ۴ ماهه از تابلو از انعقاد اولین قرارداد خرده فروشی برق به مقدار ماهانه ۴.۵ مگاوات ساعات با صنایع روی زنجان و پیش بینی تحقق سود خالص ۷۸.۸ میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در زنجان و قزوین از انعقاد اولین قرارداد خرده فروشی برق به مقدار ماهانه ۴.۵ مگاوات ساعات برای یک سال با شرکت صنایع روی زنجان و پیش بینی تحقق سود خالص سالانه ۷۸.۸ میلیون تومانی خبر داد.


براین اساس، "وبرق" اعلام کرد: اولین قرارداد خرده فروشی برق بر اساس پروانه خرده فروشی شرکت در یکم اردیبهشت با شرکت صنایع روی زنجان به مقدار ماهانه ۴.۵ مگاوات ساعات برای یک سال منعقد شد.


تامین انرژی از محل خریداری انرژی از نیروگاه برق دماوند به همان مقدار است. مبلغ قرارداد برابر ۲.۳ میلیارد تومان بوده و نحوه تسویه طبق مصرف برق ماهانه واحد فوق و با صدور قبوض ماهانه خواهد بود و پیش بینی می شود مبلغ ۷۸.۸ میلیون تومان سود خالص در یک سال از این محل تحقق یابد.


بنابراین گزارش، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در زنجان و قزوین با سرمایه ۳۵.۱ میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد و از ۱۱ دی ماه برای برگزاری مجمع سالانه با توقف نماد روبرو شده و پس از آن به تشخیص فرابورس، تعلیق نماد تاکنون ادامه داشته است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0