اخبار اکس نوین
1400/06/23
11:14
پیش‌بینی ۵۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین کتی وود

اکس نوین: کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آرک اینوست در کنفرانس SALT وال استریت پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین ظرف ۵ سال آینده به ۵۰۰ هزار دلار برسد. پیش‌بینی کتی وود در رابطه با بیت کوین به عقیده وود، در صورتی که سرمایه‌گذاران ۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین اختصاص دهند، قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار می‌تواند تا ده درصد افزایش یابد. پیش‌بینی ۵۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین توسط کتی وود پیش‌بینی تازه‌ای نیست و وی پس از سقوط ماه مه نیز از این افزایش قیمت خبر داده بود. در اواخر ماه ژوئن ۲۱Shares AG و شرکت آرک اینوست به طور مشترک برای…

اکس نوین : کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آرک اینوست در کنفرانس SALT وال استریت پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین ظرف ۵ سال آینده به ۵۰۰ هزار دلار برسد.


به عقیده وود، در صورتی که سرمایه‌گذاران ۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین اختصاص دهند، قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار می‌تواند تا ده درصد افزایش یابد.


پیش‌بینی ۵۰۰ هزار دلاری شدن بیت کوین توسط کتی وود پیش‌بینی تازه‌ای نیست و وی پس از سقوط ماه مه نیز از این افزایش قیمت خبر داده بود.


در اواخر ماه ژوئن ۲۱Shares AG و شرکت آرک اینوست به طور مشترک برای راه‌اندازی ETF بیت کوین درخواست دادند. با این حال، راه‌اندازی صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس هنوز در آمریکا تایید نشده است.


یکی از موضوعات کلی مطرح شده در رابطه با ارزهای دیجیتال در این کنفرانس رعایت مقررات نظارتی بود. جرمی آلیر، مدیرعامل Circle مدعی است که همکاری با نهادهای نظارتی به اطمینان به پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.


کوین اولری نیز مهر تاییدی بر این نظریه زد. به گفته وی، سرمایه‌گذاران به دلیل عدم وجود قانون‌گذاری در حرکت به سمت ارزهای دیجیتال تردید دارند.


اخیرا تغییراتی در بروشور راهنمای صندوق قابل معامله بورسی ARK Next Generation Internet انجام شده که احتمال سرمایه‌گذاری این صندوق کانادایی در ETFهای بیت کوین را افزایش می دهد. علاوه بر این، در گزارشی که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا موجود است، این صندوق قابل معامله بورسی ممکن است در صندوق بیت کوین گری اسکیل یا سایر صندوق های مربوط به بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.


این امر می‌تواند به آغاز سرمایه‌گذاری ETFهای کانادایی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین و افزایش تقاضا منجر شود.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0