آکادمی هلاکوئی
1400/11/21
15:40
قیمت Kadena بیش از ۷۴.۸۷٪ در یک هفته افزایش یافت و نوید روند صعودی جدیدی را می دهد

در حالی که به نظر می رسد بازار کریپتو در…

در حالی که به نظر می رسد بازار کریپتو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲(زمستان ۱۴۰۰) خواب است، قیمت Kadena (KDA) در حال عبور از یک محدودیت جدید است زیرا تنها در یک هفته، بیش از ۷۴.۸۷٪ افزایش یافته است.


ظاهرا این رمزارز به سرعت از فاز کسل‌کننده کنونی بازار کریپتو استفاده می‌کند تا خود را به پیش ببرد. بدون اغراق، شایان ذکر است که ویژگی‌های قیمت KDA در CoinMarketCap همه رنگ‌های سبز را نشان می‌دهند، به این معنی که این کریپتو برای شکل‌گیری قیمت جدید آماده شده است.


در زمان انتشار، قیمت رمزارز کادنا ۹.۷۲ دلار است. رشد حجم معاملات ۲۴ ساعته توکن ۷.۹۸ درصد است. همچنین، با ارزش بازار تقریبا ۱.۶۶۳ میلیارد دلار، این تجزیه و تحلیل به تنهایی Kadena را به عنوان ۶۵امین ارز دیجیتال بزرگ در جهان قرار می دهد. این توکن در یک روند بازار فوق العاده صعودی باقی می ماند و به این زودی هیچ علامت معکوس نشان نمی دهد.


حدس و گمان‌هایی به وجود می‌آید که معامله‌گران توکن KDA ممکن است از دیدن چنین عملکرد باورنکردنی Kadena در این زمان خوشحال شوند. احساس دیگری نشان می‌دهد که توکن KDA می‌تواند بسیاری از مرزهای بازار کریپتو را بشکند و در مقایسه با چشم‌انداز فعلی بازار، به شدت افزایش یابد. همه این گمانه زنی های مشخص شده نشان می دهد که چگونه Kadena وارد باند افزایش قیمت کریپتو شده است.


جدای از کادنا، بیت کوین (BTC) و سایر آلتکوین ها به نظر می رسد از شروع سال ۲۰۲۲ از رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید فاصله گرفته اند. در همین حال، مسیر بازار کریپتو نشان می دهد که امیدی برای معامله گران، به خصوص در ماه های آینده وجود دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0