رمزارز نیوز
1402/12/24
15:10
سولانا به یک قدمی ۲۰۰ دلار رسیده، ولی احتمال اصلاح قیمت وجود دارد! چرا؟

شبکه سولانا در آستانه رسیدن به یک نقطه عطف قابل‌توجه است و ارزش بازار آن به بالاترین سطح تاریخی خود در ۸۰ میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود.


با این حال، این دستاورد ممکن است تحت‌الشعاع یک نگرانی اساسی قرار بگیرد که توجه زیادی را به خود جلب نکرده است: عرضه توکن‌های SOL از زمان آخرین بازار صعودی از حدود ۳۰۰ میلیون به ۴۴۳ میلیون افزایش یافته است.


این افزایش عرضه می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای بر ارزش توکن و احساسات سرمایه‌گذاران داشته باشد.


هنگامی که عرضه یک ارز دیجیتال بدون افزایش متناسب تقاضا، به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، می‌تواند منجر به کاهش قیمت آن شود.


با این حال، با نگاهی به نمودار قیمت سولانا ، یک روند صعودی قوی مشاهده می‌شود. قیمت SOL در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۴ درصد رشد داشته و به ۱۷۳ دلار رسیده است.


در این میان، شیب رو به بالای میانگین‌های متحرک، به ویژه میانگین متحرک ۵۰ روزه به عنوان یک حمایت قوی عمل کرده و به مسیر صعودی قیمت سولانا کمک کرده است.

solana-sol-to-hit-ath-but-theres-major-problem

در همین حال، افزایش حجم معاملات همراه با افزایش قیمت می‌تواند یک شمشیر دولبه باشد: اگرچه این وضعیت نشان‌دهنده علاقه شدید به خرید است، اما نگرانی‌هایی را هم در مورد شرایط بالقوه اشباع خرید ایجاد می‌کند، به ‌ویژه زمانی که شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به سمت منطقه اشباع خرید می‌رود.


بنابراین، در حالی که روند قیمت سولانا به یک حرکت قوی در کوتاه‌مدت اشاره می‌کند، سرمایه‌گذاران باید مراقب عقب‌نشینی‌های احتمالی باشند، به ویژه با توجه به وضعیت شاخص RSI و افزایش عرضه توکن SOL در بازار.


انتهای خبر

0
0