آکادمی هلاکوئی
1399/10/26
12:08
مالکیت کریپتویی گری‌اسکیل ۹۰۰٪ افزایش یافته است

شرکت سرمایه گذاری گری‌اسکیل(Grayscale)، گزارش سه ماهه‌ی چهارم…

شرکت سرمایه گذاری گری‌اسکیل(Grayscale)، گزارش سه ماهه‌ی چهارم خود را منتشر کرد و اعلام کرد که مالکیت کریپتویی آن از اول سال ۲۰۲۰ رشد شگفت انگیز ۹۰۰ درصدی را تجربه کرده است و در سه ماهه‌ی چهارم، ۳.۲۶ میلیارد دلار کریپتو خریداری کرده است.


تقاضای موسسات باعث این رشد است


در یک مکالمه‌ی تلفنی با CNBC، مایکل ساننشن، مدیر عامل جدید گری‌اسکیل، گفت که خریدن دارایی‌های دیجیتال دیگر خطری ندارد و افزود که نخریدن دارایی‌های دیجیتال برای شغل افراد خطرناک‌تر خواهد بود.


تقاضای موسسات در سال ۲۰۲۰ و سیاست‌های پولی ایالات متحده که باعث چاپ بیشتر پول شد، بیت کوین را در ۸ ژانویه(۱۹ دی) به رکورد ۴۲,۰۰۰ دلار رساند.


در سال ۲۰۲۰، جریان‌های ورودی از طرف موسسات به بیت کوین تراست گری‌اسکیل و سایر تراست‌های آن که با ارزهای دیجیتال دیگر کار میکنند، باعث این صعود ۹۰۰ درصدی شده است.


سال ۲۰۲۰ با ۲ میلیارد دلار شروع شد و در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۴ دی)، حجم کل سرمایه‌ی تحت مدیریت به ۲۴.۷ میلیارد دلار رسید، یعنی به طور میانگین هفته‌ای ۲۵۱ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است.


تنها در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۰، ۳.۲۶ میلیارد دلار به این شرکت وارد شده است.


ساننشن همچنین اظهار داشت که مشارکت سرمایه گذاران شرکتی با پذیرش بیت کوین و سایر دارایی‌های کریپتویی توسط شرکت‌های مدیریت سرمایه همراه با پذیرش آنها توسط میلیاردرهایی مانند پال تودور جونز و بن میلر، افزایش یافت.


مخالف همیشگی بیت کوین، JPMorgan، تایید کرده است که بیت کوین میتواند طلای دیجیتال باشد.


تحلیلگران گلدمن ساکس نیز معتقدند که بیت کوین و طلا میتوانند در کنار هم وجود داشته باشد، بدون این که بیت کوین سهم بازار طلا را از آن بگیرد.


با این حال در سال ۲۰۲۰ شاهد آن بودیم که موسسات پول خود را از طلا خارج کرده و در بیت کوین سرمایه گذاری کردند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.



منبع: u.today


انتهای خبر

0
0