آکادمی هلاکوئی
1400/07/14
14:30
هیجیان توسعه دهنده بنیاد اتریوم با Stateless Ethereum برانگیخته شد

فضای رمزارز، همواره جامعه کریپتو را با پیشرفت…

فضای رمزارز، همواره جامعه کریپتو را با پیشرفت بی پایان خود در شبکه، شگفت زده می کند. این بار، گروهی از توسعه دهندگان در حال طراحی پروژه جدیدی به نام Stateless Ethereum یا The Portal Network هستند.


به طور دقیق ، شبکه پورتال راه حل هایی را برای پذیرش کاربر ، پیچیدگی ، خطای انسانی و عدم قابلیت همکاری ارائه می دهد. همه اینها با استقرار موفقیت آمیز استانداردهای BNS در چندین پروتکل بلاک چین انجام می شود.


این باعث شد، marc | yaboi.eth، توسعه دهنده در بنیاد اتریوم، اینگونه واکنش نشان دهد:


Ethereum Excites Ethereum Foundation 261x300 - هیجیان توسعه دهنده بنیاد اتریوم با Stateless Ethereum برانگیخته شد

این پست توییتر همچنین بیان کرد که پیشرفت پروژه را می توان در بخش اول مجموعه “The Aperture” دید. این وبسایت به خوانندگان خود اجازه می دهد تا در مورد پروژه و وضعیت فعلی آن بیشتر بدانند. طبق آخرین به روزرسانی ها، این تیم در حال همکاری در موارد مورد نیاز برای استقرار یک شبکه آزمایشی زنده هستند.


از سوی دیگر، شبکه پورتال تنها یکی از پروژه های زیادی است که در شبکه اتریوم، فورک شده است. در واقع، پلتفرم اتریوم در حال حاضر یکی از شبکه های رمزارز محسوب می شود که سال ها پیش از بسیاری از استارت آپ های رمزارز پشتیبانی می کرد.


امروزه شبکه اتریوم به رشد شبکه و سیستم بلاک چین خود ادامه می دهد. اتریوم ۲.۰ یکی از جدیدترین پیشرفت های شبکه است. به طور خاص، این ارتقاء در شبکه مزایای زیادی مانند هزینه های پایین gas و سرعت بیشتر تراکنش ها را نوید می دهد.


در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت صعودی ۳۴۰۰ دلار معامله می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0