اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/12/14
08:37
#چند_خبر_مهم 1️⃣شقاقی شهری مشاور وزیر اقتصاد: با توجه به افزایش معنادار قیمت نفت، رسیدن برجام به نتیجه حداقلی، تاثیر جنگ اوکراین و روسیه و... وضعی...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣شقاقی شهری مشاور وزیر اقتصاد: با توجه به افزایش معنادار قیمت نفت، رسیدن برجام به نتیجه حداقلی، تاثیر جنگ اوکراین و روسیه و... وضعیت دلار ر در سال آینده بهتر و تورم به کمتراز ۲۵ درصد می رسد.



۲️⃣قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ۵ و ۱۷درصد سهام دولت در ایران خودرو و سایپا وثیقه است که باید وثایق آزاد تا امکان واگذاری فراهم شود.



۳️⃣اوجی وزیر نفت : حدود ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای مشعل طی یک تا دو سال آینده جمع‌آوری و به خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبدیل می‌شود.



۴️⃣کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با اعمال اصلاحاتی ، اقدام به تصویب مجدد واردات ۷۰ هزار خودرو سواری از محل ارز غیرصادراتی کرد .



۵️⃣وزارت خزانه داری بریتانیا از افزودن اسبر بانک روسیه به فهرست تحریم خبر داد که در نتیجه ارزش سهام آن ۹۴ درصد سقوط کرد.



۶️⃣وزیر ورزش خواستار لغو استرداد مالکیت دو مجموعه ورزشی شهدای گمنام تهران و ناصر حجازی به وزارتخانه متعلق به پرسپولیس و استقلال از معاون اول رئیس جمهور شد.



۷️⃣باشگاه استقلال از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی خبر داد.




www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0